Miten laiskoja vanhempia mahtaa olla kun lapsi kulkee reikäisessä ulkopuvussa?

  • Viestiketjun aloittaja puusammakko
  • Ensimmäinen viesti
puusammakko
Yhdellä lapsella ollut jo kauan iso palkeenkieli persauksessa ja nyt ollut pari päivää niin että meinaa pers vilkkua, on siis revennyt pahemmin. ja vanhemmat ei ole saaneet koko hiton talvena neulaa ja lankaa käteen paikatakseen sen. Helvetti, tekisi mieli itse mennä ompelemaan:D
 
ap
En kai mä nyt tuntemattomien lasten haalaria ompele...niin hullu en vielä ole. Näen tuon lapsen vaan koulumatkallaan arkisin ja aina se sama virttynyt ja liian pieni haalari rukalla päällä.Ja nyt vielä hemmetin ison reiän kera.
 
Entä jos se lapsi asuu yksinhuoltajavanhemman kanssa jolta on toinen käsi amputoitu eikä rahaa uuteen haalariin? Yritä siinä sitten ommella, yhdellä kädellä.. :/

Vitsi vitsinä, tuli vaan mieleen että kun ei tiedä tilannetta niin ei kannata hirveesti lähtee tuomitsemaan, ja skenaario vois hyvin olla tuokin.
 
g
meidän pojalla on polvet auki tuulipuvusta. en ole kerenny ostamaan uutta pukua, pakko ois raahautua kaupoille kun alkaa muutenki olemaan aika nafti tuo puku... mutta oon aatellu että mitäs se näillä kurakeleillä haittaa kun on kuravaatteet kuitenki päällä...
 
Vieras
Minun tyttärelläni on muuten ehjät ja hyvät vaatteet, mutta uudehkon kurahousun lahje on rikki - suora, vaaka reikä auennut. Osaako joku sanoa, miten sen voisi korjata? Onko olemassa vahva pitävä teippaus nurjalle puolelle?
 
Onko se laiskuutta? Jos mulla ei olisi varaa ostaauutta pukua kun vanha menee rikki, niin juuri noin mun lapseni varmaan reikäisessä puvussa liikkuisi jos joku avulias aatu ei tarjoutuisi korjaamaan. Mä en tosiaan osaa ommella edes housun nappia kiinni ilman että seuraavana päivänä se tippuu paikaltaan.. :eek:
 

Yhteistyössä