Miten laihtua nopeasti 5-10kg?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
karppaaja
Karppaus :) Pysyy verensokerikin tasaisena ja saa syödä niin paljo ku jaksaa! Hiilareita kannattaa syödä 20-30 g, proteiinia n. 1-1,5 g/tavoitepainokilo ja loput sitten rasvaa niin paljon ettei oo nälkä.

Karppaamalla voit saada noi pois parissa kuukaudessa. Kato: www.karppaus.info
 
elämäntapamuutoksilla, ei dieeteillä!
MIKSI pitää laihtua NOPEASTI? Nopeasti lähtee vain nestettä ja lihaksia JA kilot tulevat helposti takaisin! Puoli kiloa viikossa on hyvä tahti jos haluaa varmistaa menettävänsä läskiä ja pysyvästi.
 
Auts
Minä en laihdu karppaamalla. Ja kyllä - teen kaiken oikeaoppisesti ja riittävän pitkään. Enkä ole laihtunut millään muullakaan keinolla. Löysä selluneste vain lisääntyy kuukaudesta toiseen. Reidet hyllyvät, vatsa hyllyy ja kaikkialle jää valkoisia nestejälkiä, jos kämmenen painaa kudosta vasten. Todella kuvottavaa. Ja paino nousee.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja elämäntapamuutoksilla:
MIKSI pitää laihtua NOPEASTI? Nopeasti lähtee vain nestettä ja lihaksia JA kilot tulevat helposti takaisin! Puoli kiloa viikossa on hyvä tahti jos haluaa varmistaa menettävänsä läskiä ja pysyvästi.
Nopeasti noin 5kg, loput reilut 10kg hitaasti elämäntapa remontilla :) Ystävän häät kuukauden kuluttua eikä mitkään vaatteet mahdu päälle, kun oon tämmönen plösö :(
 
tt ei kirj
Ottakaahan nyt edes selvää, mikä se dieetti sana on ;) Se ei ole laihdutuskuuri, vaan ruokavalio.

Karppausta suosittelen, mutta migreenipotilaalle ei noin alhaisia hiilareita.

Koita hyväkarppausta, hiilarit 100, max150.

Riippuu lähtöpainosta, mutta kuukausi, pari menee.
 
bioslife slim
Jos jostain saat niin hanki bioslife slim. Se on sellasisia jauhepusseja kaks päivässä . Pussi ennen lounasta ja toinen ennen päivällistä. Pudotin 5kg kuukaudessa ja sen jälkeen olen laihtunut vielä 5kg vaikka en ole niitä enää käyttänytkään. Yhteensä siis 10kg 3,5 kuukaudessa. Ja voin sanoa että lähti rasvat. Fysiomyynti.fi ainakin myy niitä. Voin todella todella suositella. Kaverini suositteli ja todella skeptisesti ostin ne, mutta todella toimii. Voin sanoa että en vieläkään usko että olen saanut kilot pois. Ja energia taso aivan loistava ja eikä edes tee mitään makeita tai epäterveellistä mieli.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Osta isompia vaatteita, niin ei ole niin kiire. Nythän on aletkin vielä, joten saat halvalla sopivankokoiset kledjut

ei kaupastakaan löydy, kun en ihan mummovaatteista kuitenkaan tykkää :( Toi karppaus... mä en tykkää lihasta :(
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja bioslife slim:
Jos jostain saat niin hanki bioslife slim. Se on sellasisia jauhepusseja kaks päivässä . Pussi ennen lounasta ja toinen ennen päivällistä. Pudotin 5kg kuukaudessa ja sen jälkeen olen laihtunut vielä 5kg vaikka en ole niitä enää käyttänytkään. Yhteensä siis 10kg 3,5 kuukaudessa. Ja voin sanoa että lähti rasvat. Fysiomyynti.fi ainakin myy niitä. Voin todella todella suositella. Kaverini suositteli ja todella skeptisesti ostin ne, mutta todella toimii. Voin sanoa että en vieläkään usko että olen saanut kilot pois. Ja energia taso aivan loistava ja eikä edes tee mitään makeita tai epäterveellistä mieli.
Mitä makso?
 
tintti
Alkuperäinen kirjoittaja bioslife slim:
Jos jostain saat niin hanki bioslife slim. Se on sellasisia jauhepusseja kaks päivässä . Pussi ennen lounasta ja toinen ennen päivällistä. Pudotin 5kg kuukaudessa ja sen jälkeen olen laihtunut vielä 5kg vaikka en ole niitä enää käyttänytkään. Yhteensä siis 10kg 3,5 kuukaudessa. Ja voin sanoa että lähti rasvat. Fysiomyynti.fi ainakin myy niitä. Voin todella todella suositella. Kaverini suositteli ja todella skeptisesti ostin ne, mutta todella toimii. Voin sanoa että en vieläkään usko että olen saanut kilot pois. Ja energia taso aivan loistava ja eikä edes tee mitään makeita tai epäterveellistä mieli.
Saako noita pusseja luontaistuote kaupoista? En ole kuullutkaan. Itselläni ei ole ylimääräisiä kiloja mutta ainahan nyt 10kg vois heivata vaikka väkisin pois.
 
mällimies1
-perusnostoja,enemmän kuin 20(ei istumaan asti)
-nostoja,niin että vastakkainen polvi ja kyynerpää osuvat toisiinsa
-nostoja, niin että vastakkainen kantapää ja kyynerpää osuvat toisiinsa
-rintalihaksia
-vatsalihaksia (20 ja pieni tauko)
-selkälihaksia (30 ja tauko)
-punneruksia (25 ja tauko)
kertaat ton joka päivä nii oot ehkä jopa ennen talvee valmis.(ota huomioon että oon 12-15 ja teen noi joka päivä)
 
"Vieras"
Itse moneen otteeseen olen koettanut laihduttaa, mutta kun olen kolmen lapsen
yksinhuoltaja ja lomautettuna ollut jo toista vuotta, niin halvemmaksi tulee elättää lapsoset hieman lihottavammalla ruoalla... Terveys on kallista, olisiko teillä mitään neuvoja?
 
"mä"
Hei
mä en tajua et miks mä en laihu, vaik pyöräilen töihin noin (15km) 5 kertaa viikossa. Mä oo alkanu kokeilla tota karppari hommaa mut ei toimi. Mut olo on jotenkin kevyempi. Eli syön niinku 4 kertaa päivässä ja mut en vilja tuotteita ja herkkuja vaan viikonloppuisin ja yritän etten söis niitäkään paljon. Eli voiks joku auttaa mua ja kertoo et miten sais pudotettua 10kg pois noin 8viikon aikana.
 
"Anne"
Ikuinen laihduttaja?
Itse olen laihdutellut parin vuoden aikana eri tavoilla. Tämän vuoden toukokuussa todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta. Se vaikuttaa paljon miten nopeasti laihtuu. Lääkeannosta etsitään ja pian kohdillaan, mutta vielä ei ole paino laskenut. Itselläni on 20kg ylipainoa, jotka haluan palavasti pois. Onko mitään keinoja?:/
 
Rasittunut
Jos juoksee PAIKALLAAN jokapäivä muutaman kymmenen minuutti ja tekee viel vatsoja muutaman kymmenen päivässä niin saako sillä litteän mahan ja jopa vatsalihakset näkyviin, ja jos saa niin kauanko siinä vois mennä jos on hiukan pömppömaha??
 
PainoTippuu
Yksinkertaisesti laihtuu jos kalorit menee miinukselle. Ite en lähtisi kaikenmaailman karppauksiin yms. Totaalinen kieltäytyminen kaikesta ei oo mun mielestä hyvästä. Kunhan harjoittelee oikein ja laadukkaasti sekä ruokavalio on monipuolinen ja terveellinen niin kyllä se paino laskee. Blogeista löytyy hyviä vinkkejä treenaamiseen yms. Itse seuraan tätä blogia MotiOne asiantuntevaa tekstiä elävästi kirjoitettu.
 

Yhteistyössä