se tehdään siksi, et varmistetaan ettei ole kohdunulkopuolinen raskasu... ja pissa testi, ettei ole pissatulehdus! Tuo et on tärinäkipua on "liki varma merkki" umpparista.. ja sitä voi testata esim. hyppimällä! Ja umppari kipu ei mene ohi särkylääkkeellä!Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:auz,en mä tiiä,kysy niiltäkai ne jonku pika testin tekee siitä..
ja tosiaan,kun se umppari on niin se kipu on ihan jotain hirveetä :x
Pahemmin en oo liikkunut tänään. Hieman koholla ruumiinlämpö, niin on veto pois.Alkuperäinen kirjoittaja Solina83:autz voihan sen käydä tarkistuttamassa lääkärissä. Jos liike pahentaa kipua niin on jo aika hyvät epäilykset.
ei sul ole mitään laktoosi juttuja? tai sit on mahatatuti tulollaan.. nämä vain tuli itellä ensimmäisenä mieleen! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja auz:No sit tää on jotain muuta.
Tulee vaan heti mieleen se umppari, kun eilen oli niin kipee, ettei voinu ku maata. Tuli ihme kouristuksina se kipu.
oon yrittäny painella vatsaa, mutta missään kohdassa ei erityisemmin kipeetä tee. Lähinnä painelu-arkuutta tietyissä kohdissa.
särkylääkettä otin eilen, mutta ei kyllä auttanut ollenkaan mulla. Tänään en oo ottanut, kun ei tosiaan niin pahana oo tuo kipu..Alkuperäinen kirjoittaja zuku:se tehdään siksi, et varmistetaan ettei ole kohdunulkopuolinen raskasu... ja pissa testi, ettei ole pissatulehdus! Tuo et on tärinäkipua on "liki varma merkki" umpparista.. ja sitä voi testata esim. hyppimällä! Ja umppari kipu ei mene ohi särkylääkkeellä!Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:auz,en mä tiiä,kysy niiltäkai ne jonku pika testin tekee siitä..
ja tosiaan,kun se umppari on niin se kipu on ihan jotain hirveetä :x
hyla tuotteita lääkäri on mulle suositellut. Mutta en oo mitään maito-pitoista syönyt/juonut lähiaikoina.Alkuperäinen kirjoittaja zuku:ei sul ole mitään laktoosi juttuja? tai sit on mahatatuti tulollaan.. nämä vain tuli itellä ensimmäisenä mieleen! :hug:Alkuperäinen kirjoittaja auz:No sit tää on jotain muuta.
Tulee vaan heti mieleen se umppari, kun eilen oli niin kipee, ettei voinu ku maata. Tuli ihme kouristuksina se kipu.
oon yrittäny painella vatsaa, mutta missään kohdassa ei erityisemmin kipeetä tee. Lähinnä painelu-arkuutta tietyissä kohdissa.
Kaupallinen yhteistyö: Storytel