Miten laastarin saa pysymään kämmenessä?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivostuttaa

Vieras
hermot menee.

Kaivoin toissapäivänä voikukkia nurmikosta voikukkaraudalla. Kämmeneen tuli suuri rakko, jonka huomasin vasta kun se oli jo puhjennut ja veresliha paistaa. Laitoin siihen rakkolaastarin (joka tarttuu suoraan rakon pintaan ja suojaa sitä, kunnes uusi iho on alkanut kasvaa.
--> Kämmenet hikoo helteellä, laastari irtosi ennen aikojaan. Laitoin uuden rakkolaastarin ja sen päälle vinottain "ankkuriksi" tavallisen laastarin (leikattavaa kangaslaastaria) pitämään em. rakkolaastaria paikallaan.
--> Kävin suihkussa ja vaikka en kastellut kyseistä kättä, kammen tietysti hikosi ja kostui niin, etä se normilaastari irtosi puolittain.
--> Meni hermot ja kiepautin maalarinteippiä koko kämmenen ympäri pitämään laastari paikoillaan. Nyt sitten iho hikoaa kivasti sekä laastarin että teipin alla.

Oon oikeakätinen, joten en voi olla käyttämättä kättä. Lisäksi oon raskaana, joten hormoneista menee hermot mjuutenkin, ja toisaalta sitä vereslihaa pitäs suojata jotta verenkiertoon ei pääsis bakteereja. Loppuu vaan kohta ideat että miten, kun kaikki perhanan laastarit irtoilee!

Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Laita vanua ja kiedo sideharsoa käden ympäri. Ja putsaa haavaa niin kauan kuin se voi tulehtua.

Kiitos. Meillä vaan ei taida olla vanua ja sideharsoa lääkekaapissa. Täytyy käydä muutenkin apteekissa, joten sieltä sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suihkutettava laastari! :heart: testattu ja toimii =)

Kestääkö tuo suihkutettava myös sen, että käyn itse suihkussa? ;) Vai täytyykö viritellä muovipussia kämmenen ympärille?

Kyllä mä normaalisti hiukset pesin ilman pusseja tms, mut lisäsin suihkauksen kun olin kuivannut itseni =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Suihkutettava laastari! :heart: testattu ja toimii =)

Kestääkö tuo suihkutettava myös sen, että käyn itse suihkussa? ;) Vai täytyykö viritellä muovipussia kämmenen ympärille?

Kyllä mä normaalisti hiukset pesin ilman pusseja tms, mut lisäsin suihkauksen kun olin kuivannut itseni =)

OK, kiitos. Täytyy katsoa mitä apteekista löytyy.

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä