Miten kuuluu mennä koronatestiin, jos ei ole autoa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Poikani tuli ruotsista ja ohjeet, jotka sai olivat työmatkoilla suositellaan oman auton käyttöä. Jeps. Ota tuosta sitten selvää.
Poika oli oli oleskellut siellä pidempään maaseudulla, hän eikä meistä muu sairastunut.
 
vierailija
Kunto ei kestä pyöräilyä. Oireina on ihan tavalliset flunssan oireet eli nuhaa, yskää, älytön väsymys , lämpöä tunti sitten mitattuna 38,6 ja kurkku kipeä.
 
vierailija
Kysy sitä viherpunikeilta.
Kysyinkin teiltä palstalaisilta. Kukaan ei osannut vastata., ei edes persut tai kokkarit Kaikki ovat yhtä tyhmiä ja tietämättömiä. Joten en mene testeihin. Ihan sama, jos ehdin jonkun jo tartuttaakin. Vaikka jonkun persun kakaran. Kokkarit ei edes käy paikoissa, joissa voisivat altistaa lapsensa tartunnalle, Moni persu kuitenkin käy. Mulle ihan sama. Nyt menen nukkumaan.
 
vierailija
Kysyinkin teiltä palstalaisilta. Kukaan ei osannut vastata., ei edes persut tai kokkarit Kaikki ovat yhtä tyhmiä ja tietämättömiä. Joten en mene testeihin. Ihan sama, jos ehdin jonkun jo tartuttaakin. Vaikka jonkun persun kakaran. Kokkarit ei edes käy paikoissa, joissa voisivat altistaa lapsensa tartunnalle, Moni persu kuitenkin käy. Mulle ihan sama. Nyt menen nukkumaan.
Viherpunikit sen tietää, koska autoilun kalleus on seurausta heidän politiikasta.
 
Kysyinkin teiltä palstalaisilta. Kukaan ei osannut vastata., ei edes persut tai kokkarit Kaikki ovat yhtä tyhmiä ja tietämättömiä. Joten en mene testeihin. Ihan sama, jos ehdin jonkun jo tartuttaakin. Vaikka jonkun persun kakaran. Kokkarit ei edes käy paikoissa, joissa voisivat altistaa lapsensa tartunnalle, Moni persu kuitenkin käy. Mulle ihan sama. Nyt menen nukkumaan.
Noh, Persu kertoo sulle nyt, että ne tulee paikan päälle ottamaan näytteen (ainakin Helsingissä) jos tilanne on tuo.
Ainakin muutama kk sitten oli näin. Sairaanhoitaja kaveri kertoi.

Yksityisellä näytteenotto maksaa noin parisataa.
 
vierailija
Ilmeisesti et ole karanteenissa eikä ole tiedossa olevaa varmaa koronapositiivista altistusta, silloin ei julkisilla liikuta.
Laittaisin hengityssuojaimen, suojaa siis niitä muita matkustajia ja lutraisin desinfektioainetta käsille.
 

Yhteistyössä