Miten kutsuun merkitään avec?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja neuvoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
se laitetaan mikko meikäläinen avec ja jos tulee lapset myös niin ensin aikuisen nimi avec ja sitten lasten nimet: mikko meikäläinen avec sekä maija ja miina meikäläinen. kutsuun voi myös vaihtoehtoisesti sisälle kirjoittaa, että kutsu on avec.

Seurusteleva henkilö seuralaisen kanssa:
Matti Meikäläinen avec
Avec tarkoittaa "kanssa", kutsuissa "seuralaisen kanssa", joten sanaa "ja" ei käytetä enää lisänä.

http://www.amoriini.com/Sivusto/Haaopas/askartelu/kutsuetiketti.php

Meillä oo koskaan hifistelty, kutsuun vaan vastaanottajaksi laitettu vaikka: Maija Meikäläinen + perhe, jolloin jokaisen luulis tajuavan et joo-o, kaikki sinne kutsuttu on..

Kavereille ei tarttenu esim.hääkutsuun ees mitää laittaa kun ei kellään ollut kumppania ja minä en häihini ventovieraita halunnu... (pikku säätöjä, tai edellisen illan tuttavuuksia... )

Alkuperäinen kirjoittaja terve:
Miksi pitää mennä pelleilemään etiketin kanssa jos sitä ei hallitse, suomeks vaan, turhat hienostelut sikseen

Miten mun sitten pitäisi merkitä? Jos laitan vaan että perheineen niin kaikki ei varmasti tajua että koskee seuralaista tai sitten ei koske, koska kaikki ei saa avec kutsua.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Meillä oo koskaan hifistelty, kutsuun vaan vastaanottajaksi laitettu vaikka: Maija Meikäläinen + perhe, jolloin jokaisen luulis tajuavan et joo-o, kaikki sinne kutsuttu on..

Kavereille ei tarttenu esim.hääkutsuun ees mitää laittaa kun ei kellään ollut kumppania ja minä en häihini ventovieraita halunnu... (pikku säätöjä, tai edellisen illan tuttavuuksia... )

Mitä hifistelyä tässä on? Jos mulle tulis kutsu perheineen ja olisin eronnut ja olisi uusi, tuore suhde niin en minä tiedä saisiko poikkikseni tulla vai ei. Kaikkien epäselvyyksien välttämiseksi haluan tehdä asian mahdollisimman selväksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Niin että Mikko Meikäläinen ja leidi? :o
Entä jos Mikko ei seurustele?

Samalla tavalla se kerrotaan kirjekuoressa jos käyttää nimitystä seuralainen......
Eli Mikko Meikäläinen seuralaisineen.

Entäs jos Mikko on homo....

Yhteistyössä