Miten/kuinka paljon miehenne osallistuvat kodin- ja lastenhoitoon?

  • Viestiketjun aloittaja raivostuttaa
  • Ensimmäinen viesti
raivostuttaa
Mitä mieltä olette tällaisesta isästä:

-vapaapäivinä nukkuu vähintään klo 11 asti
-on lähes koko ajan tietokoneella
-ei tee oma-aloitteisesti lähes mitään, esim. vaihda lapselle vaippaa vaikka tietää että vaippa on täynnä
-lähtee milloin huvittaa omille teilleen, esim. kahville tai vain ajelemaan kavereiden kanssa
-väittää, että koska hän on ollut päivän töissä, ei hänen tarvitse enää siivota/laittaa ruokaa/olla lapsen kanssa
-kuluttaa palkkarahansa melkein kokonaan vain itseensä, ostaa kyllä ruokaa yms perusjuttuja, mutta kaikki ylimääräinen raha on vain hänen haluamiinsa asiohin
 
Joxu harmaana
Tyttären hoitoon kyllä osallistuu mielellään. Leikkii ja riehuttaa ja tytär onnensa kukkuloilla. Kotitöihin voi/saa osallistua, jos tahtoo. Mä kyllä oon ite semmonen tehopakkaus, etten osaa vaan istua yhessä kohtaa tekemättä mitään. Pitkästyn ja alan huokailemaan, että on tylsää, joten hoidan kotityöt lähinnä asenteella, että ompahan ainakin tekemistä. Muuten mies istuu koneella ja sillon ite tymyän ja leikin tyttären kanssa :D.
 
50/50. Jopa 60/50 ja minä oon se laiskempi osapuoli.
Vapaapäivinä se on useinmiten minä, joka nukkuu pidempään. Mies meillä kokkaa ja hoitaa tiskit, mä hoidan pyykit. Lasten kanssa leikitään yhtälailla.
Missään tuo ei kyllä käy, koska on niin perhekeskeinen ihminen. Ei sitä kiinnosta enää juoksennella pitkin maita ja mantuja, ne hoidettiin ennen lapsia.
 
nukkuu miten iste haluaa. ainut mitä tekee päivän mittaan on
-vie roskat
-ruokkii koiran
-jos pyydän monta kertaa saattaa jopa siirtää jonkun tavaran ym.
ei siis siivoa, ei pue lapsia, ei hoida niitä, ei tee ruokaa ym.
 
Nellien
Mitä mieltä olette tällaisesta isästä:

-vapaapäivinä nukkuu vähintään klo 11 asti
-on lähes koko ajan tietokoneella
-ei tee oma-aloitteisesti lähes mitään, esim. vaihda lapselle vaippaa vaikka tietää että vaippa on täynnä
-lähtee milloin huvittaa omille teilleen, esim. kahville tai vain ajelemaan kavereiden kanssa
-väittää, että koska hän on ollut päivän töissä, ei hänen tarvitse enää siivota/laittaa ruokaa/olla lapsen kanssa
-kuluttaa palkkarahansa melkein kokonaan vain itseensä, ostaa kyllä ruokaa yms perusjuttuja, mutta kaikki ylimääräinen raha on vain hänen haluamiinsa asiohin
Herää kun herätän, usein annan nukkua vähän pidempään(maks sinne 10),muuten nukkuis kyllä vaikka klo 13. :D asia ok miehelle.
ei oo tietokoneella niin paljoo mitä monet nykyään ja yleensä vaan lukasee uutiset/sää tiedot ja se siittä.

siivoamisessa hänellä ois petrattavaa,mutta lapset hoitaa tasan 50% ja joskus jopa enempi. ei lähde mihinkään milloin huvittaa tosta noin vaan,enkä lähde minäkään. ollaan sovittu että menoista sovitaan etukäteen ja otetaan toinen huomioon em.jos toinen on kipeä on automaatio että terve aikuinen jää kotiin huolehtimaan lapsista. rahat menee isoksi osaksi ruokaan ja lasten tarpeisiin.. se vähä mitä jää joko säästetään tai käytetään tarpeeseen.toki nyt limut/karkit/sipsit tms pikku ostokset ostetaan jos mieli tekee.

ajattelisin sun miehestä että joko hän on todella masentunut tai sitten todella itsekäs keskenkasvuinen pojankloppi josta ite pysyisin kaukana! säälin sinua ja ukkosi ärsyttää, miten se kuvittelee että sillä on oikeuksia mitä sulla ei ole! :kieh:
 

Yhteistyössä