Miten koukutan tämän miehen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hoitsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No just :(
Annoin eilen sen numeroni ohimennen sen suurempaa numeroa tekemättä ja hän laittoi sen taskuunsa mitään sen kummemmin sanomatta.
Sen jälkeen hän on ollut paljon etäisempi, ei katso enää niin paljoa silmiin jne. Tuli kyllä ruokalassa samaan pöytään istumaan, mutta juttu ei oikein luistanut. Oltiin molemmat vähän vaivautuneita.
Että se siitä sitten... :(

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Annoin eilen sen numeroni ohimennen sen suurempaa numeroa tekemättä ja hän laittoi sen taskuunsa mitään sen kummemmin sanomatta.
Sen jälkeen hän on ollut paljon etäisempi, ei katso enää niin paljoa silmiin jne. Tuli kyllä ruokalassa samaan pöytään istumaan, mutta juttu ei oikein luistanut. Oltiin molemmat vähän vaivautuneita.

No, pallo on nyt hänellä, ei kannata olla vaivaantunut. Jos hän ei soita, niin ei ole kiinnostunut tai on varattu. Olet ainakin kokeillut kepillä jäätä B) Olisit katunut enemmän, jos olisit jättänyt numeron antamatta. Häntä pystyyn! =)

Alun perinkään mies ei ole ollut kiinnostunut sinusta, vaan hänellä on vain ystävällinen käytös. Tuskin on tarkoittanut edes flirttailla.

Alkuperäinen kirjoittaja poskihoitaja:

Alun perinkään mies ei ole ollut kiinnostunut sinusta, vaan hänellä on vain ystävällinen käytös. Tuskin on tarkoittanut edes flirttailla.

Juu ei sitten kai ollut.
Mutta kyllä mä edelleen olen sitä mieltä, että hänkin flirttaili (en huomannut hänen katsovan muita naisia samoin), vaikka tietty onkin ystävällinen kaikille.
Miten mä enää uskallan lähestyä ketään kun mun arviot menee näin pieleen!!?? Tää on jo toinen kerta kun tulkitsen miehen käytöksen väärin, vaikka olen yrittänyt rauhassa "tarkkailla" enkä tehdä hätiköityjä johtopäätöksiä :(

Yhteistyössä