miten koonelta poistetaan ohjelma???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en osaa

Vieras
Tässä on nyt vanha ja uusi antivirus ohjelma, mutta en osaa poistaa tota vanhaa!
KOittannut poistaa, mutta ei se kyl noin poistu miten mä sen teen! :O :O

Miten .. fiksut auttakaa? :)

[QUOTE="rrr";25893858]Mikä käyttis sulla on?

Mutta oletan että ohjauspaneeli > poista asennettu ohjelma. :)[/QUOTE]

Älä ees kysy! :D
Enhän mä mitään näistä ymmärrä.. :O

MIstä ja miten?

No minä oon sitten erikoinen nainen koska en oikeesti hallihe! :(

Toivon tässä nyt koko ajan , et teidän avuista on apua ja tuo poistus koska hidastaa niin hemmetisti kyllä tätä konetta, mutta ei mikään ihme jos 2 päällekkäin..

Haluan siis osata ja hoitaa tämän! :)

Kyllä kai sen antiviruksen pitäs poistaa vanha alta pois asennus vaiheessa. Ootko varma että ees on kaks päällekäin? Ja jos on. Niin uurikin : käynnistä/start-> ohjauspaneeli/control panel -> add or remove program/ poista asennetut ohjelmat.. Ja sitten sieltä vaikka poistat kummatkin antivirus ohjelmat ja asennat uuestaan sen minkä haluat. Kysymys kuuluu miksi et ole vain päivittänyt nykyistä. Ja muistahan että kun valitset sieltä ohjelman niin on valitsemis mahdollisuuksia, onhan varmasti ruksi/pallo kohdassa poista.. eikä esim muuta, päivitä tai korjaa vaan "asennusen poisto".. Tmä on xp ohje. joten windows 7ssa voi esim olla hieman erit. Mutta tärkeä on juuri tuo että olethan valinnut että haluat todellakin ohjelman poistaa.. Ja jos kone on jumissa kahden antiviruksen takia, kannattaa harkita kevyemmän windowsin asennusta. Epäilisin ainakin suuresti että tästä johtuisi koneen jumisuus. Koska antivirus nyt ei kovin raskas ohjelma ole..

Niin ja mieleen vielä tuli että jos perheessä on joku joka konetta osaa paremmin käyttää ja sinulla on esimerkiksi oma käyttäjä. Niin tarkistahan häneltä että sinun käyttäjäsi ei ole rajoitettu käyttäjä jolloin ohjelmien poisto saattaa jopa olla mahdotonta. Mutta tällöin varamaankin tämä henkilö auttaisi, joten ei varmaan ongelma ole siinä.

Yhteistyössä