Miten kertoa puolisolle yllätysraskaudesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Miten olette kertoneet puolisollenne yllätysraskaudesta? Tein tänään positiivisen testin ja kihlattuni ei halua enempää lapsia, meillä jo on kolme. Miten voisin lieventää iskua? En haluaisi hänen suhtautuvan aivan paskasti, joten yritän miettiä, jos saisin itse jotenkin kevennettyä jo kerrottaessa hänen mieltään, että hän voisi vielä alkaa jopa iloita tästä yllätyksestä. Itsekin olen järkyttynyt, mutta tiedän hänen järkyttyvän paljon enemmän. Häntä luultavasti eniten huolettaa jaksaminen, tilan puute, raha ja auton vaihtaminen isompaan.

Jos mun miehelle pitäisi moisesta vahingosta kertoa, niin aloittaisin etsimällä tarpeeksi ison auton joka ois muutenkin miehen mieleen ja sit lähdettäis varoen eteenpäin.

Kerro vasta abortin jälkeen, jonka jälkeen voit tunnustaa, rakastan sinua niin paljon, etten halunnut tehdä tätä lasta kun tiedän ettet haluaisi enää aloittaa uudelleen samaa rumbaa.

Jos mun miehelle pitäisi moisesta vahingosta kertoa, niin aloittaisin etsimällä tarpeeksi ison auton joka ois muutenkin miehen mieleen ja sit lähdettäis varoen eteenpäin.

Kiitos ainoasta asiallisesta vastauksesta! Tämä oli hyvä ja käytännöllinen idea.

Ja muille kyselijöille, raskaus oli yllätys siksi, koska minun ei pitänyt lääkärin mukaan pystyä enää saamaan lapsia. Mutta onhan se varmaan viihdyttävää netissä pilkata kaikkia mahdollisia ihan asiallisia kysymyksiä.

AP

Yhteistyössä