miten kertoa miehelle, ettet ole..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jassu

Vieras
kiinnostunut hänen suurista rahakasoista vaan hänestä itsestään ihmisenä? olen tapaillut erästä miestä puolen vuoden ajan ja olen saanut selville että hän on erittäin varakas..en halua että hän saa minusta kuvan rahojen perässä juoksevana tytönhupakkona, joten miten voisin jatkaa tätä toivottavasti pian suhteeksi kehittyvää tapailua?

Jos oot ns. kautta rantain saanut selville että mies on varakas eikä hän ole siitä sinulle itse puhunut niin se vasta herättääkin epäilyksiä jos otat asian esille ja sanot ettei hänen rahansa kiinnosta. Jatkat hänen tapailemistaan kuten tähänkin asti, tää on mun mielipide.

Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Jos oot ns. kautta rantain saanut selville että mies on varakas eikä hän ole siitä sinulle itse puhunut niin se vasta herättääkin epäilyksiä jos otat asian esille ja sanot ettei hänen rahansa kiinnosta. Jatkat hänen tapailemistaan kuten tähänkin asti, tää on mun mielipide.

Juuri näin. Se se vasta epäilykset herättää jos alat puhumaan, että ei hänen rahat kiinnosta tms. normaalia linjaa siis :)

mies on itse sanonut minulle olevansa todella varakas..ja kertonut että on törmännyt jo niin monesti rahan perässä juoksijoihin..

No siltikin unohdat ne rahat. Et puhu niistä ja olet normaali itsesi.
jos mies niistä puhuu, sanot ettei kiinnosta ja sanot että jos ei mies usko niin se on valitettavaa ja silloin ei ole hyvä luottamuspohja alkavalle suhteelle.
Niinhän se on.

Olen ollut samassa tilanteessa ja tiedän mitä tarkoitat: Haluat olla erilainen kuin nuo naiset joista mies puhuu? Tämä on tärkein pointtisi, eikö??

Totta kai toisen huomattava varallisuus kiinnostaa ja sillä on väliä, mutta ei se tarkoita etteikö rikastakin voi rakastaa oikeasti, mutta varallisuuden merkitystä on turha väheksyä.

Alkuperäinen kirjoittaja jassu:

mies on itse sanonut minulle olevansa todella varakas..ja kertonut että on törmännyt jo niin monesti rahan perässä juoksijoihin..

Mä kuulin ukon rahoista oikeestaan ohimennen sen perheenjäseniltä ja siltä itseltään (sen jälkeen kun olin jo ihan rakastunut siihen). Siis ihan muiden asioiden lomassa selvisi aina pikkuisen lisää ja lopulta mietin itekin että ei kai se kuvittele että oon sen kanssa vaan rahan takia.

Mut en ole sitä ikinä puheeks ottanut kun ei sillä ole mitään merkitystä. Ja järkeilin niin että kun se tietää että mun edellinen suhde kesti 4v miehen kanssa jolla ei ollut sitten YHTÄÄN rahaa (siis ihan kirjaimellisesti, minähän sen elätinkin), niin ehkä se on tajunnut etten ole mikään rahan perässä juoksija.

Mutta siis neuvona sulle sanoisin että jatkat ihan just niinkun oot ollut tähänkin asti. Rahasta puhumista ei tarvi vältellä mutta ei sitä varta vasten kannata puheeksikaan ottaa. Ja musta myös sellaiset seurustelevien väliset arvokeskustelut on myös tärkeitä, että mitä asioita pitää tärkeinä ja jne. Sellaiset keskusteluthan muutenkin auttaa ajattelemaan että onko ihan oikean ihmisen kanssa. Sellaisessa keskustelussa on hyvä tuoda esiin ne asiat, mitkä itelle on tärkeitä ja sitten vähemmän tärkeitä.

Alkuperäinen kirjoittaja tiedän tunteen:
Olen ollut samassa tilanteessa ja tiedän mitä tarkoitat: Haluat olla erilainen kuin nuo naiset joista mies puhuu? Tämä on tärkein pointtisi, eikö??

Totta kai toisen huomattava varallisuus kiinnostaa ja sillä on väliä, mutta ei se tarkoita etteikö rikastakin voi rakastaa oikeasti, mutta varallisuuden merkitystä on turha väheksyä.

haluan olla erilainen todellakin mitä ne muut naiset. ja se on tärkein pointti rakkuden ja suhteen lisäksi tietenkin.

Yhteistyössä