Tunnustan, minä olen hysteerikko ruokahygieniassa :ashamed: . Alan passin olen suorittanut, kun ravintola-alalla työskentelen.
Miehen kanssa sitten tuli puhetta (mies tykkää älyttömästi kebabista), että miten se varastoidaan yöksi?
Kerran lämmitettyä ei saa uudestaan lämmittää ja lämpimänä tarjottava elintarvike saa olla lämpimänä vaan 2h. Mutta kun se kerran kuumana pyörii siinä pötkössä niin mitä sille sitten yöksi tehdään..?
Oonkohan mä vähän hämärä...sanomattakin on selvää, että minä en kyseistä lihaa pysty syömään, ilettää, kun ajattelen miten se siinä paljaana pyörii päivästä toiseen :snotty:
-valaiskaa tyhmää-
Miehen kanssa sitten tuli puhetta (mies tykkää älyttömästi kebabista), että miten se varastoidaan yöksi?
Kerran lämmitettyä ei saa uudestaan lämmittää ja lämpimänä tarjottava elintarvike saa olla lämpimänä vaan 2h. Mutta kun se kerran kuumana pyörii siinä pötkössä niin mitä sille sitten yöksi tehdään..?
Oonkohan mä vähän hämärä...sanomattakin on selvää, että minä en kyseistä lihaa pysty syömään, ilettää, kun ajattelen miten se siinä paljaana pyörii päivästä toiseen :snotty:
-valaiskaa tyhmää-