Miten käy kun maksoin laskun

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tilasin siis jotain, sen mukana oli firman tilitiedot, summa, ja kaikki. Sitten maksoin sen heti Danske Bankista.
Nyt sain e-mailiin Klarna-laskun tästä tilauksesta... Ääääääh.... hitto mitä mä teen???? Klarnassa oli siis sama summa ja kaikki mutta Klarnan tilinumero! Ja mä maksoin sinne firman tilille.

Kannattaa laittaa Klarnalle s-postia, johon liität maksun tiedot. (päivämäärä, arkistointitunnus). Muuten se saattaa pyöriä niiden järjestelmässä maksamattomana, eli saat sitten muistutuslaskun. Ja voi olla, et muistutuslaskusta sun täytyy maksaa sit se muistutusosa.

Tilasin siis jotain, sen mukana oli firman tilitiedot, summa, ja kaikki. Sitten maksoin sen heti Danske Bankista.
Nyt sain e-mailiin Klarna-laskun tästä tilauksesta... Ääääääh.... hitto mitä mä teen???? Klarnassa oli siis sama summa ja kaikki mutta Klarnan tilinumero! Ja mä maksoin sinne firman tilille.

Kannattaa ilmoittaa sille firmalle, ettö maksoit suoraan heidän tililleen erehdyksenä, niin se firma ilmoittaa Klarnalle.

soita klarnalle

Yhteistyössä