Miten kävi Ismon?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Salkkarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:35 vieras kirjoitti:
ai se lähtee sarjasta? hyvä niin!! ei jaksakkaan katsella sillaista kirveellä veistettyä pärstää!!!!!!!!!!!!!

En tiedä lähtikö se, kun katson joskus vaan. Tässä taannoin se lähti matkalaukut kädessä johonkin, mut sen jälkeen en ole nähnyt muita jaksoja ja siksi kyselen, et lähtikö vai ei. Toivottavasti lähti.

no mun mielestä se katteli sinne katolle sen näkösenä että aikoo hypätä sieltä.. muuten, elina tulee tässä kuussa takasin sarjaan, ja kari taalasmaa tulee tämän kuun 24.päivä =)

t. kari taalasmaa rules!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:41 vieras kirjoitti:
no mun mielestä se katteli sinne katolle sen näkösenä että aikoo hypätä sieltä.. muuten, elina tulee tässä kuussa takasin sarjaan, ja kari taalasmaa tulee tämän kuun 24.päivä =)

Juu ja eiks salkkarit jää just tauolle 24.pvä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:40 vieras kirjoitti:
\
ai se lähtee sarjasta? hyvä niin!! ei jaksakkaan katsella sillaista kirveellä veistettyä pärstää!!!!!!!!!!!!!

En tiedä lähtikö se, kun katson joskus vaan. Tässä taannoin se lähti matkalaukut kädessä johonkin, mut sen jälkeen en ole nähnyt muita jaksoja ja siksi kyselen, et lähtikö vai ei. Toivottavasti lähti.

sil ei oo kattoo pään päällä, siks lähti laukkujen kans. ihan viimisimpiä jaksoja en oo kattonu, kiitos lätkän (joka hemmetin peli pitää tuijottaa \|O ) ni en tiiä onko lähteny sitte jonneen evakkoon

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:42 tolnaato kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:41 vieras kirjoitti:

Juu ja eiks salkkarit jää just tauolle 24.pvä..

joo eikös ne yleensä jää tauolle just ku jotain tommosta tapahtuu et joku pitkään poissa ollu tulee takas tms. ja onkohan se nyt sitten aaro joka taas sitä lauraa ja eeroo kyttää.. vois ehkä pikkuhiljaa jo keksiä jotain uutta juonta sarjaan :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:42 Cruella DeVille kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:40 vieras kirjoitti:
\

sil ei oo kattoo pään päällä, siks lähti laukkujen kans. ihan viimisimpiä jaksoja en oo kattonu, kiitos lätkän (joka hemmetin peli pitää tuijottaa \|O ) ni en tiiä onko lähteny sitte jonneen evakkoon

No just tän verran minäkin näin ja siksi mietin et päästiinkö siitä vai ei.

Asiasta hieman poiketen, mutta eikös se Ismo omista talotaikurit siis sen kiintöhuoltofirman. Mulla on semmonen mielikuva että se ois palkannut sen Amin sinne hommiin kun itse lähti snow teamiin. Voi olla että mulla on menny asia jotenkin ohi kun en ihan joka viikkokaan katso sarjaa.
Mut nyt vaan mietin että miks se ei mee sinne töihin.......

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 15:00 tam-tam-tam kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:59 tolnaato kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 14:56 Ohdake kirjoitti:
Eikös Ulla ja Seppo omista talotaikurit?Nehän vaihtoi ismon kanssa vaan työpaikkoja,eikö niin?

Näin mäkin muistelen.

No sithän Ismo omistas sen kioskin, vai?!

Ei kun se ihme Stellans-yhtiö. En muista omistiko ismo sen joskus, mut jos omisti, nii ilmeisesti se myi sen Stellansille, koska kaupassa rupes oleen aika hiljasta, ku siinä oli joku valintatalokin lähellä :D

Yhteistyössä