vieras
Mulle sanotaan lähes aina tuo MOI. Miten muilla? Ja olen siis 24 ja näytän kaikkien mielestä paljon nuoremmalta.
Kyllä miä tervehdin eri ikäisiä eri tavoin =)Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Tuli mieleeni.Meinaatsä ap että eri-ikäiselle tervehditään eri tavoin ? Tuskin kassaneiti alkaa mietii minkä ikäinen on kassajonossa oleva henkilö,ja miten tervehtiä hänelle.
Tervehtiminen on se pääasia,ei se MITEN
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kyllä miä tervehdin eri ikäisiä eri tavoin =)Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Tuli mieleeni.Meinaatsä ap että eri-ikäiselle tervehditään eri tavoin ? Tuskin kassaneiti alkaa mietii minkä ikäinen on kassajonossa oleva henkilö,ja miten tervehtiä hänelle.
Nuoremmilla on lävistyksiä ja yleensä farkut, vanhemmilla on rollaattoriAlkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Alkuperäinen kirjoittaja Miä:Kyllä miä tervehdin eri ikäisiä eri tavoin =)Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Tuli mieleeni.Meinaatsä ap että eri-ikäiselle tervehditään eri tavoin ? Tuskin kassaneiti alkaa mietii minkä ikäinen on kassajonossa oleva henkilö,ja miten tervehtiä hänelle.
Tottako ? Mistä sä erotat minkä ikäinen kukin henkilö on ?
En erotakkaan. Enkä ole kassalla töissä =) Mutta asiakaspalvelussa nuoremmille puhun "rennommin" kun vanhemmille. Erotan sentään onko asiakas 17 vai 70Alkuperäinen kirjoittaja LUPINI:Tottako ? Mistä sä erotat minkä ikäinen kukin henkilö on ?
On se ainakin osittain näin. Täällä meillä sanotaan kaikille "Hei!" ja vastauksen perusteella hinta kerrotaan joko suomeksi tai ruotsiksi. Jos ei vastaa kassalle mitään, jatkaa kassa yleensä oletusarvoisesti suomeksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hei. Itse olen huomannut et on aika aluekohtaista, et kumpaa tervehdystä saa enemmän. Ikään kuin jokin tervehdys olis enemmän eri alueilla käytössä.