Miten kauan voi kestää Englannista postin tulo???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketuttaa

Vieras
Tilasin erään tuotteen ebaysta 17. pv tätä kuuta, ja 18. pv minulle tuli s-posti ebaystä että tilaukseni on annettu lähetille (tjsp.. Minun englannin kielen taito ei ole kummoinen). Noh, nyt on jo 27. päivä, eikä postia ole näkynyt eikä kuulunut!
Viimeks kun tilasin ebaysta, paketti oli perillä 2 päivässä..
Ois kiva kuulla muitten kokemuksia tuosta postin kestosta jos on???!!!

No kirjeen pitäisi tulla kolmessa päivässä, mutta paketeissa menee kauemmin. Tilaan paljon Englannista ja kyllä niissä paketeissa yleensä 10 päivää vähintään menee. Joskus on tullut parissa päivässä ja joskus mennyt 3 viikkoa. Riippuun tosiaan yrityksestä jota käytetään.

No mulle ilmoitettiin 14.10 että paketti on nyt lähetetty, eikä vieläkään oo tullut. Mutta mä oon varautunut että vähintään 2 viikkoa menee, en meinaan oo ennen koskaan tilannut ebaysta mitään. :)

Kokemuksesta voi kertoa etta se vaihtelee ihan hirveasti riippuen milla alueella olet. Monet kortit ja kirjeet ovat menneet matkalla hukkaan, viimeisimpana raivon aiheuttajana Autolaitoksen lahettama autoveromerkki (taalla taytyy sellainen pieni pyorea lappunen olla auton ikkunassa) joka ei koskaan saapunut, ja oli paivasta kiinni ettei autosta tullut ns "laitonta". Sielta lahetettiin toinen tilalle, ja se tuli perille kahden paivan sisalla.

Naista ebay yms myyjista ei aina ihan tieda, joten kannattaa varmaan ottaa myyjaan yhteytta ja ilmoittaa ettei esine ole saapunut. Jos et sitten yht akkia saakaan mitaan yhteytta myyjaan niin kyllahan sen arvaa mita on tapahtunut....

Yhteistyössä