Miten kauan sinulla kesti mykkäkoulua

• Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti
tylsää
puolisosi kanssa, jos teillä oli jotain pientä kismaa?

Meillä on tämmöistä nyt meneillään. Toinen hermostui minusta ihan jonnin joutavasta asiasta ja eipä ole montaa sanaa tänä ehtoona vaihdettu. En minäkään silloin turhia joutavia löpise, jos toinen ei vaikuta lainkaan hyväntuuliselta tapaukselta. Olen silloin mieluummin hiljaa. Mutta ei tämä kivaltakaan tunnu, mukavaa on vasta huomenna sitten kun toinen on häipynyt jo töihin.

Tarkemmin en asiasta mainitse mistä tuli kismaa, mutta olen semmoinen, että jos joku juttu ei etene puuta pitemmälle, niin sitten minä toimin ja sitten seuraus voi olla tämä, että tuo toinen närkästyy ja kunnolla.

Tämmöistä ihme menoa on ollut jo vuosia sitten. Silloin toinen hermostui siitä, jos tankkasin hältä jatkuvasti, että mikä on hätänä tai mikä sinua vaivaa, jos selvästi huomasin, että toisella on jotain vialla. Ei pahemmin siis kannattanut toiselta samaa asiaa jankata ja tankata.

muuan mies
Sinusta asia on jonninjoutava mutta mies on pahoittanut mielensä? Ja nyt pidätte mykkäkoulua ja sinä haet vertaistukea selkäänpuukotusavuksi tuntemattomilta trolleilta internetpalstalta?

Kuulostaa todelliselta unelmien parisuhteelta. Ei tulla toista vastaan vaan kumpikin pitää kiinni omasta kannastaan viimeiseen asti tyyliin jos mulla on paha olla niin sitten saa sullakin olla.

Itse en suostu menemään nukkumaan jos mykkäkoulua on pidetty. Asiat pitää selvittää niin uni maistuu paremmalle ja molemmilla on aamulla parempi mieli.
Totta kai myös sovintoseksi kuuluu asiaan joten anteeksipyytäminen on siksi myös mukavaa.

alkuperäinen
No jos toinen ei puhu mitään, niin miksi minun pitäisi jonnin joutavia alkaa löpisemään?

Eikä tämä juttu ole minusta jonnin joutava, minä tein mielestäni aivan oikein.

Illasta aamuun taitaa olla enkka ja sillonkaan ei aivan pikkujuttu ollu kyseessä. Ei me sillee mökötetä. Molemmat rauhottuu toki tahollaan ja sitten puhutaan asiat. Korkeintaan tunneissa on sellanen möksötysjakso ennen selvittelyä. Tuokin yömökötys jonka minä tein, selvitettiin sitten heti aamusta, illalla olin liian vihainen. Minusta aikusten tulee osata kommunikoida puhuen ja niin että asioita voidaan aukoa. Tuttavaperheessä saattaa kestää kuukausia aikusten keskinen mökötys ja se on minusta tosi lapsellista. Ja toki lapsetkin sen tajuaa että äiti ja isä pitää mykkistä toisilleen.

Yhteistyössä