Miten katkolle? Ottavatko Lapset pois?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alkkis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alkkis

Vieras
Olen sairastanut masennusta jo vuosia ja nyt viim puolen vuoden aikana alkoholi on tullut ongelmaksi.

Pidemmittä selityksiä, mä tartten apua. En tiedä mihin otan yhteyttä, pelkään ottavatko ne lapset pois vaikka lapsilla on raitis isä...

ei ne lapsia ota pois, eikä sun välttämättä tartte katkolle lähteä. ota yhteyttä oman alueesi päihdeneuvojalle ja siitä saat sitten lisää ohjeita. tai voit soittaa aa:han, sieltäkin neuvotaan.

Voimia sinulle! olet jo paremmalla puolella, kun saat haettua apua.

Meillä mies lähti katkolle kun olimme vielä naimisissa ja asuimme saman katon alla.
Ei meiltä kukaan tullut kyselemään lapsista mitään.
Ja minulla siis ei mitään ongelmaa alkon suhteen.

Hienoa että olet tajunnut tilanteesi.
Rohkeasti vaan juttelemaan ja laittamaan elämä taas uusille raiteille.Sitä et tule koskaan katumaan.
Tsemppiä =)

Juu olen terapissa käynyt jo vuosia, lääkkeitäkin syönyt. Nyt lääkkeetön kokeilu menossa neljättä viikkoa.

Kun olen juonut, mies hoitaa lapsia, mä painun yleensä muualle ettei lapset näe juomistani.

Sä kun oyysit yksärillä juttelee niin olen harmaa, mulla ei ole nikkiä täällä. Mutta toki vaikkapa meilillä voisi jutskaa. Omaani en täällä anna koska täällä käy mun tuttuja ja tunnistaa mun mieliosoitteen. Mutta jos omasi annat, mikäli siis anonyymi niin kirjoittelen mielelläni :)

Tämön illan keskustelujen perusteella, siis miehen kanssa, olen ehkä hakeutumassa minnesota hoitoon lapualle. Pitkä matka mutta kuulemma tehokas tapa.

Ainoa että se on kaukana ja miten selittää lapsille että äiti on kuukauden poissa. Kuukauden!

[QUOTE="Alkup";26007862]Tämön illan keskustelujen perusteella, siis miehen kanssa, olen ehkä hakeutumassa minnesota hoitoon lapualle. Pitkä matka mutta kuulemma tehokas tapa.

Ainoa että se on kaukana ja miten selittää lapsille että äiti on kuukauden poissa. Kuukauden![/QUOTE]

Pääseekö sinne mies ja lapset vierailemaan? Tai jopa olemaan koko viikonlopun?

[QUOTE="Alkup";26007862]Tämön illan keskustelujen perusteella, siis miehen kanssa, olen ehkä hakeutumassa minnesota hoitoon lapualle. Pitkä matka mutta kuulemma tehokas tapa.

Ainoa että se on kaukana ja miten selittää lapsille että äiti on kuukauden poissa. Kuukauden![/QUOTE]

Kuukausi on todella pieni hinta siitä, että lapset saavat raittiin äidin toivottavasti loppuelämäksi!!
Ajattelet , että se kuukausi on suurin sijoituksesi ja panostuksesi lapsiin. Et varmasti tule katumaan sitä. Ja varmasti tarvitset sen kuukauden, sen verran vaikean asian kanssa painiskelet..

Tuhannesti tsemppiä ja voimia sinulle ja perheellesi!!!!!!!!!!

Yhteistyössä