Miten kasvatan hiukset pitkiksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ap

Vieras
Hitto kun ne ei kasva millään:/
Ennen minulla oli upeat luonnonkiharat, ulottuivat pakaroiden ylitse. Palmikko oli ranteenpaksuinen ja korkkiruuvikiharat.

Nyt ne on hätimiti olkapäiden ylittävät, hattarat monien suoristamisien jälkeen mutta silti koettavat kihartua.
Ne ei kasva millään.

Lopetan hiusten suorimistamisen mutta miten saan kasvamaan hiukset entiseen mittaansa?
Mitkä olisi hyviä hiustenhoitoaineita?

Alkuperäinen kirjoittaja tua:
Miten hoidat tukkaasi? Hoitoaine on välttämätön! :)

Hoitoainetta ja shampoota käytän. Kampaamosta ostan tuotteita.
On professionaali jotain kosteutusta, phc ostettu Kicksistä, tigin catwalk headshot (en ole vielä kokeillut).
Mutta kuitenkin hiukset on kuin korput. :/

Hius tarvitsee ravinteita ja suojaa kasvaakseen. Iän myötä hidastuu ja talvisin myös.

Rupesin syömään piimaxia viikko sitten.
Mietin oisko kalkkilisäkin hyvä, en juo maitoa enkä käytä jugurtteja.
Juustoja syön harvoin, koska en pidä maidon mausta.

Ei siihen hiusten kasvuun oikein taida voida vaikuttaa, pitää vaan keskittyä pitämään ne mahdollisimman hyvässä kunnossa. Mulla toimii kun jättää kaikki värjäykset ja muut käsittelyt väliin, ja mahdollisimman paljon antaa hiusten olla "luonnontilassa", siis ei kaiken maailman muotovaahtoja ja lakkoja ja tököttejä ollenkaan arkisin. Ja antaa hiusten kuivua itsekseen, ei föönaa kuivaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Ei siihen hiusten kasvuun oikein taida voida vaikuttaa, pitää vaan keskittyä pitämään ne mahdollisimman hyvässä kunnossa. Mulla toimii kun jättää kaikki värjäykset ja muut käsittelyt väliin, ja mahdollisimman paljon antaa hiusten olla "luonnontilassa", siis ei kaiken maailman muotovaahtoja ja lakkoja ja tököttejä ollenkaan arkisin. Ja antaa hiusten kuivua itsekseen, ei föönaa kuivaksi.

Joo, olet ihan oikeassa lakoista ja muista tököteistä.
Ne kuluttaa hiusta ikävästi, vaikka olisi kuinka hoitavia tahansa.

Kampaajalla ei kannata käydä värjäämässä, niil on semmoset aineet mitkä on vahvempia ku käauppamyynnissä olevat. Ne vahingoittaa hiuksia enemmän, ei niinkään kaupan.

Kampaajalla ei kannata käydä värjäämässä, niil on semmoset aineet mitkä on vahvempia ku käauppamyynnissä olevat. Ne vahingoittaa hiuksia enemmän, ei niinkään kaupan.

Oho, tuota en tiennytkään. Kampaajat kun aina sanovat että kaupan tuotteet vahingoittavat hiuksia.

Minulla on kaunis luonnollinen ruskea tukka. Se on melkein kullanruskeaa ja talvella tummuu siitä muutaman asteen.Onneksi ei tartte värjätä, mutta tuo suoristuksen puute ahdistaa :/ En pidä kiharoistani.

moiikka! ajattelin nyt tulla tänne sanoo, vaikka tää postaus oli aika vanha.. mut joku kuitenki googlettaa ni näkee sitte : D

ELI siis itse luin monista paikoista että Biorion(jos nyt muistan oikein nimen)kissoille ja koirille tarkoitettu biotini valmiste auttaa hiusten kasvussa. (tarkoitettu siis koirien/kissojen turkin,ihon ja kynsien kunnossa pitoon) tätä saa ihan apteeekista! mutta jooo siis itse koitin ja kyllä toimii ! Uutta "sänkeä" tuntuu päänahassa jo viikon jälkeen. Otan yhden pillerin päivässä, (maku ja haju aivan hirveä, sen kestää jos haluaa unelmahiukset :))

Yhteistyössä