Miten kaikkien aviomiehillä voi olla juuri oikeankokoinen penis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tfu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sekä että, uskoisin.

Joillekin koolla ei ole väliä.

Jotkut ei edes tiedä muun kokoisia olevankaan.

Joillain on tietyt kriteerit, mitkä miehen pitää täyttää ollakseen kiinnostava ja vakavasti otettava, ja peniksen koko voi olla näistä kriteereistä yksi.

Mä en olisi voinut elää elämääni sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei natsais. Aviomieheni on silläkin saralla lähes täydellinen :) Ei se ollut valintakriteerinä (jos niin voi sanoa) ensimmäinen et on sopiva kalu, mutta en vaan voisi nyhertää minikikkelisen kanssa lopun elämääni. En millään.

Alkuperäinen kirjoittaja kunhan hölpötän;23152477:
Juu... sanoinkin että yksi muiden joukosta.. Tosin aluksi mun ukon penis oli vähän liian iso ja nyt liian väljä, joka johtuu ihan omasta väljyydestä. Niin, että ei se vika aina joka asiassa ole miehessä ;)

Siis ukolla vähäbn liian ohkainen....

Miksi niin kuvittelet, että kaikilla olisi juuri oikeankokoinen? Ei varmasti ole. Ei kaikilla vaimoillakaan ole juuri oikeankokoisia rintoja tai pebaa. Silti avioliitto toimii hyvin.

[QUOTE="vaimo";23152486]Mä en olisi voinut elää elämääni sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa seksi ei natsais. Aviomieheni on silläkin saralla lähes täydellinen :) Ei se ollut valintakriteerinä (jos niin voi sanoa) ensimmäinen et on sopiva kalu, mutta en vaan voisi nyhertää minikikkelisen kanssa lopun elämääni. En millään.[/QUOTE]

sama täällä! :D

[QUOTE="Hanna";23152493]Miksi niin kuvittelet, että kaikilla olisi juuri oikeankokoinen? Ei varmasti ole. Ei kaikilla vaimoillakaan ole juuri oikeankokoisia rintoja tai pebaa. Silti avioliitto toimii hyvin.[/QUOTE]

No näinpä juuri. Mutta monet oikeasti ovat sitä mieltä, että heidän miehellään on juuri sopiva. Syynä tähän on kuitenkin usein enemmän tunnepitoiset seikat kuin puhtaat mittasuureet.

Mulla on ollut kriteerinä myös oikeankokoinen vehje. Olen itse aika pieni, enkä kestä kovin isoa...Sanoisin, että miehelläni on keskivertokokoinen ja se on juuri sopivan "iso" minulle niin että tunnen hyvin pohjaan työnnöt mutta paikat eivät repeile. Kaikissa pitempiaikaisissa suhteissani miehen vehje on ollut sopivaa kokoa. Lyhyemmissä olen kokeillut tosi isoa ja tosi pientäkin. Huomasin, että ihan vaan hiukan liian pieni on myös huono. Sellainenkin heila on huono. Ei saanut kunnon pohjatyöntöä aikaiseksi kuin ihan parissa asennossa.

Nykyisellä miehellä on minulle täydellinen vekotin ja pidän vielä käyttelytaidoistakin ;) Saa nähdä synnytyksen jälkeen...pelkään että omat paikat venähtävät ja seksi ei tunnu enää miltään...huoh.

[QUOTE="juu";23152586]Mun miehellä on oikeasti juuri täydellisen kokoinen. Ja ihan tuuria on :)[/QUOTE]

Että tuntuis yhtä hyvältä, jos panisit ventovieraan miehen kanssa, jolta löytyy tismalleen samanlainen?

Hmm... sinkkumarkkinoilla ollessa kyllä sellaiset joilla oli ns.tuppimulkku tai muuten seksi ei natsannu yhteen (vaikka ois kauhea halko ollu) sai jatkaa aamulla eri suuntiin. Nykyisen aviomieheni kanssa tuntui kuin palapeli olisi löytänyt vastakappaleen ja muutenkin seksi oli aiempiin kumppaneihin verrattuna tajunnan räjäyttävää ja kun kaikin tavoin muutenkin mies oli lottovoitto, niin aviomieshän hänestä tuli.
Joten luulisin että sen kumppanin vehkeen tulee olla miellyttävä ennen avioliittoa, joten se selittänee sen että lähes jokainen rakastaa miestään munineen päivineen :)

Yhteistyössä