Miten käytte vauvan kans kaupassa?

Jos autolla menee, et ei oo vaunuja joissa pukata. Ja yksin vauvan kans.

Kaukalo kärryyn, vauva syliin/liinaan, vai miten? Vieläköhän kaupoissa on niitä kaukalokärryjä, käyttääkö semmosta kukaan?
 
"mie"
Jos on paljon ostoksia, niin otan sen kaukalokärryn (tähän mennessä löytynyt jokaisesta s-ja k-marketista, Lidl:ssa en ole muistaakseni nähnyt).
Tai jos on vähän ostoksia, niin pistan kaukalon kiinni ratasrunkoon (joku Quinny travel-juttu), joka mul melkein aina auton kontissa on mukana, jolloin saan odettu korin ja hyödynnetty tarvittaessaan myös rattaiten alakorin.
 
näin meillä..
vauva omassa kaukalossa ja kaukalo kärryihin.tosin paljon ei ostoksia mahtunut mutta vauvalla hyvä olla,ja oma kaukalo.. onhan niitä kaupan omiakin vauvakaukaloita,mutta usein olivat niin likaisia että ei oikein välittänyt niitä käyttää.
 
"vieras"
mulla on kaukalo kärryissä. Jumbossa on sellasia kivoja matalia kärryjä mihin mahtuu ostokset + kaukalo kivasti! Hyvin me ollaan onnistuttu ja mukana kävelee vielä reippaat 3v kaksoset!
 
..
yleensähn se turvakaukalon saa tukevasti siihn khtaan missä isompikin lapsi istuis, monn kaukalon pohjassa on urat (ilmeisesti juuri tätä varten?). tai sitten sen saa poikittain kärryjen päälle.
 
"kissa janson"
Vaunujen kanssa kävellen yleensä mennään (vetokori ostoksille) tai sitten jos autolla ollaan, niin vauva just siihen kärryjen kaukaloon. Isot ostokset käydään yleensä yhdessä koko perhe tai sitten mies tai minä autolla yksin ilman vauvaa.
 
Mä oon aina pistänyt vauvan niihin kaukalokärryihin, harso pään alle.

Olen aina vähän pitänyt outona, sitä että kaukalo nostetaan kärryihin ja sitten yritetään tehdä ostoksia. Mihin ne ostokset enää mahtuu kun se kaukalo vauvoineen vie kaiken tilan?
 
"vieras"
Olen laittanut vauvan turvakaukalossaan kaukalokärryjen kaukaloon. Siihen istuu turvakaukalo hyvin ja muutenkin vauva kulkee mukana hyvin omassa kaukalossaan. Yleensä ne kärryjen kaukalot niin kovia ja likaisia, etten ole vauvaa niihin halunnut suoraan laittaa.
 
"mii"
Mä oon aina pistänyt vauvan niihin kaukalokärryihin, harso pään alle.

Olen aina vähän pitänyt outona, sitä että kaukalo nostetaan kärryihin ja sitten yritetään tehdä ostoksia. Mihin ne ostokset enää mahtuu kun se kaukalo vauvoineen vie kaiken tilan?
Ei meinaa mahtuakkaan, otetaankin yleensä kori sinne kärryjen alle ja toinen kori vielä sille käteen joka ei työnnä kärryjä. En viitti herättää vauvaa joka joka kerta on nukahtanut matkalla, laittamalla kärryjen kaukaloon, kuitenkin huutais koko kauppareissun ajan..
 
..
Mä oon aina pistänyt vauvan niihin kaukalokärryihin, harso pään alle.

Olen aina vähän pitänyt outona, sitä että kaukalo nostetaan kärryihin ja sitten yritetään tehdä ostoksia. Mihin ne ostokset enää mahtuu kun se kaukalo vauvoineen vie kaiken tilan?
juu niin onkin outuo, varsinkin kun sen saa siihen kärryjen päälle poikittain aivan tukevasti jolloin alle mahtuu ostokset
 
juu niin onkin outuo, varsinkin kun sen saa siihen kärryjen päälle poikittain aivan tukevasti jolloin alle mahtuu ostokset
Meidän brio primo ei mene mitenkään päin ostoskärryjen päälle. Ei voi olla isomman lapsen istuinosan päällä eikä poikittain. Pohjasta puuttuvat ne urat mitä monissa muissa on. Turvakaukaloa olen kerran koittanut laittaa kaukalo-ostoskärryjen päälle mutta mun mielestä se ei ole tukava vaihtoehto. Joten vaihtoehdot olleet meillä a) kaupan kaukalokärry, b) kaukalo kärryihin ja kori käteen lisäksi tai c)kaukalo+matkarattaat + kori (mieluiten vedettävää mallia). Nyt lapset jo isompia joten istuvat ihan tavallisesti ostoskärryissä. Loppuvuodesta tulossa oma haaste kun vauva syntyy ja mukana olisi silloin vauva + 1v7kk ja 3v10kk :whistle:
 
"..."
Kannan vauvan sylissä kauppaan, kaukalokärryyn, käyn kaupassa, kärryjen kanssa autolle, vauva ja ruuat autoon, käyn nopeasti viemässä kärryt. Ja ajan aina ovien lähelle. Heleppoo on.
 

Yhteistyössä