Sellainen eskarilainen joka ottaa itseensä/säikähtää heti jos joku vähänkin tekee jotain hänen mielestään väärää. En tarkoita mitään tarkoituksellista kiusaamista vaan esim jos toinen poika leikin tuoksinassa vaikka vahingossa törmää häneen, tai vahingossa jollain muulla tavalla tökkää häntä tms. tai jos hän jää jossain kilpailussa alakynteen niin hän on heti itkun partaalla ja juoksee kielimään aikuisille että nyt häntä kiusataa, pahimmassa tapauksessa juoksee suoraan kotiinsa itkien.
Tälläiseen poikaan on oma poikani tutustunut ja eipä asia mulle nyt muuten kuulu mutta mietin vaan sitä että miten toiset pojat suhtautuu poikaan joka on niin kovin herkkä ja itkee helposti eikä osaa itse selvittää mitään pieniäkään ongelmia. Onko teillä kokemusta?
Tarkoita suhdetta muihin luokan poikiin, otetaanko sellainen poika helposti silmätikuksi jos esim itkee helposti ja tarkotuksella aletaan kiusaamaan tms?
Tälläiseen poikaan on oma poikani tutustunut ja eipä asia mulle nyt muuten kuulu mutta mietin vaan sitä että miten toiset pojat suhtautuu poikaan joka on niin kovin herkkä ja itkee helposti eikä osaa itse selvittää mitään pieniäkään ongelmia. Onko teillä kokemusta?
Tarkoita suhdetta muihin luokan poikiin, otetaanko sellainen poika helposti silmätikuksi jos esim itkee helposti ja tarkotuksella aletaan kiusaamaan tms?