Miten juhlitte 30v. synttäreitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HaaveitaVain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juhlin niin, että pyysin muutaman hyvän ystävän lähtemään kanssani konserttiin, jonka jälkeen mentiin syömään kivaan ravintolaan. Oli just mun näköiset juhlat ja nautin kovasti :)

Meillä ei silloin vielä ollut lapsia.

käytiin miehen kanssa syömässä, siinä se synttäripäivä. Seuraavana päivänä vanhempieni luokse syömään ja kakkua maistamaan.

Mulla piti olla pienimuotoiset juhlat lähipiirin kesken. Olin viimeisilläni raskaana ja mulla oli huomattu raskausmyrkytyksen oireita, joita piti seurata kotona verenpainetta mittaamalla ja pissatesteillä. Niinhän siinä sitten kävi, että kaksi päivää ennen synttäreitä oireet meni niin pahaksi, että tuli lähtö sairaalaan. Synttärisuunnitelmat meni hiukan pieleen siis, mutta sainpahan potran pojan synttärilahjaksi! :)
Jospa niitä 40-vuotisjuhlia vietetään sitten muissa merkeissä, mutta vannomatta paras ;)

Itse en ole vielä täyttänyt tuota lukua, mutta sisko kun täytti 30v niin vietiin se taitolentoa kokeilemaan ja siskon mies synttäreillään hyppäämään laskuvarjolla tandemhyppy :D
Kauhulla odotan omia juhlia..

Mun täti kuoli edellisenä iltana, joten sinne meni juhlatunnelmat. Jäänyt mieleen 30vee synttäreistä vain ja ainoastaa se edellisiltainen puhelinsoitto.
Ne juhlasuunnitelmat siirtyi, jos sitten 40vee ne toteuttais.

En muistaakseni mitenkään erityisesti. Oltiin just menty salakihloihin ja järjestelin salavihkimistä...

Ja kun ei pidetty niitä häitäkään, niin ehkä sitten 40-vee pippalot ja 10. hääpäivä voidaan yhdistää megajuhliksi. Tosin siihen on vain 2½ vuotta. Ja keittiö ja kylppäri pitää rempata... Voi olla, että juhlin vasta viisikymppisiäni.

Yhteistyössä