Miten jos hiusväri tuli

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pastori
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pastori

Vieras
sekoiteltua eilen niin voikohan sitä vielä laittaa päähän? Kun pitää kikkailla sen kanssa, ettei vaan vahingossakaan osu ihoon ja eilen osu pieneen kohtaan ja jälki tuli :kieh: nahat lähtee näillä näppäimillä taas :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Voi itku. Ei uskalla sitten kokeillakkaan. Olis pitänyt sulle soittaa, että oiskos ollut aikaa.. Oletko värjäillyt hiuksia? Mitä muuta kuuluu?

Onhan noita värejäkin tullut aika paljon laitettua. Sulle pitäis kyllä laittaa hyvät vaseliini suojaukset iholle, ennen kuin uskaltaa väriä laittaa.
Ihan hyvää kuuluu, väsyttää koko ajan ja silleen :whistle: :D

Mä yritin laittaa voidetta, mutta siitä ei tullut mitään. Suojasin korvat paperilla ja naamassa oli paksu kerros jos vahingossa vaikka osuu :whistle: :ashamed: Sillai ilkeä ihmisten ilmoilla olla, arvaa ilkeänkö edes kampaajalle mennä. Tahtoo uuden tukan :'(
Rouvaa väsyttää, kohtahan se alkaa helpottaa :D !

Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Eipä sitä enää voi käyttää :( Jos sulla on allergiaa hiusväreihin niin ootko kokeillut hennausta?

Juu, olen kokeillut mutta se ei tartu kunnolla :( Mulla olis tuolla mustaa hennaa ja kastanjaa, voisinkohan laittaa niitä tänään vaikka eilen vähän jo rötväsin sillä normi kestovärillä?

Uusimmat

Yhteistyössä