joku yksiötä isompi asunto helsinki-espoo alueelta?
*palaa takasin maanpinnalle* :snotty:
Samaa voin kysyä: Kuka hitto voi asua kehä III ulkopuolella?Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:32 minä kirjoitti:Kuka hullu edes haluaa asua kehä 3 sisäpuolella
mut jos haluaa asua vähänkään lähempänä keskustaa niin hinnat on pilvissä :/Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:26 jybis kirjoitti:onhan niitä "halpoja",eikä oo pakko asuu keskustassa..tai edes välittömässä läheisyydessä.
espoosta tosin ei varmaan halpaa löydy,se on semmonen kaupunki se =)
mutta suurmetsästä löyty vielä viime elokuussa 60neliöö kaksio 67tonnilla..joutu remppaamaan mutta hyvä tuli
mun serkku osti just meijän autotallin kokosen yksiön ja maksaa sitä 35vuotta :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:45 MendedHearts kirjoitti:Velkaa vaan hemmetisti, viis siitä saako sitä koskaan ees maksettua? :xmas:
Jaa meilläkö? Onhan sitä velkaakin, mutta tulee se maksetuksi, pari sataa enemmän maksetaan kuussa asumisesta, kun saman kokoisesta vuokrakämpästä, vastaavaa ei tosin edes löydykään.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:45 MendedHearts kirjoitti:Velkaa vaan hemmetisti, viis siitä saako sitä koskaan ees maksettua? :xmas:
emmä haluu =)Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:50 pirkko kirjoitti:Muuttakaa Riihimäkeen
Riihimäellä on ruotsinkieliset palvelut aika nollassa! Eipä muuteta!Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:50 pirkko kirjoitti:Muuttakaa Riihimäkeen
On siinä muutaman huonekalukaupan kohdalla Ne kun jää just kehän väärälle puolelleAlkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:15 Lentokala kirjoitti::wave:
Tää asunto on ostettu (kolmio) 90-luvun alkupuolella ja viimeiset rippeet maksettu nelisen vuotta sitten, jolloin mies osti asunnosta osan.
Nyt pitäs katsella isompaa, saahan tästäkin asunnosta joptain mutta totta, meillä kattohinta (pyynti) on 320000 eli ihan kamalasti :/
Mutta kun ei Kehä III ulkopuolella oo elämää...vai onko?
No mun veli asuu tossa Espoon Vermossa, kävelymatkan päässä Sellosta. Mut se nyt onkin sellasessa paikassa töissä.Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:21 pienenhetken kirjoitti:joku yksiötä isompi asunto helsinki-espoo alueelta?
ni ompa joo kallis ollu vuokra. meillä oli n. 300 ?+vesi ja sähkö/kk. ja oli kuitenkin ihan kaksio... täälläpäin tuolla rahalla olisi asunut jo palatsissa!Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 21:04 poikia3 kirjoitti:\Riihimäellä on ruotsinkieliset palvelut aika nollassa! Eipä muuteta!Alkuperäinen kirjoittaja 16.05.2007 klo 20:50 pirkko kirjoitti:Muuttakaa Riihimäkeen
Tiedättekö sen tunteen, kun joku tuntee jonkun paikan sydämessään kodikseen? Se tunne on minulla juuri nyt. Onnen tunne, kun katselee omaa pihaa, ja omaa kotia. Se tunne, kun tultiin asuntoesittelyyn ja nähtiin tämä. Tiedettiin heti, että tämä halutaan.
Kynnys muuttaa kehä kolmosen ulkopuolelle on suuri. Olen syntyjäni espoolainen, mies helsinkiläinen, minä olen viettänyt nuoruusvuodet vantaalla, muuttanut Espooseen vuonna -92, ja siitä lähtien tämä on nyt viides asunto Espoossa, neljäs samalla alueella, yksi asunto ennen tätä on tuntunut kodilta, se oli tosi kallis vuokra-asunto v. 2002 muutettiin siitä pois, ja silloin tuon paritalokolmion vuokra oli 1040 euroa.