Miten joillain on aikaa olla niin paljon koneella?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "JJjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"JJjj"

Vieras
Tuli vain mieleen kun astro kommentoi äsken jotain, ja heti oli data käynyt tykkäämässä siitä..

Miten teillä on aikaa jatkuvasti kommentoida ja tykätä toistenne kommenteista niin paljon??

Ja joo, kohta joku kysyy miten mulla on aikaa käydä ihmettelemässä niiden touhuja: mä yleensä juon aamukahvit tässä koneen ääressä ja luen palstaa muutaman sivun - sitten palaan seuraavana aamuna.

Jos heillä oli nyt yhteinen vapaa hetki? Ehkä ovat yhdessä jutelleet mitä on palstalla lukenut ja mitä ovat kirjoittaneet ja siitä sitten käväissyt tykkäämässä. Siihen menee tasan sekuntti jos sitäkään kun painaa tykkäystä :D

Palstalla on nykyisin niin hiljaista, että ekan ja tokan sivun selaamiseen menee alle minuutti. Jos käyttää puolen tunnin välein minuutin palstailuun, tulee muille käsitys, että on täällä "koko ajan".

• Tykkää
Reactions: Jehnny Tightlips
Olen lasten kanssa kotona, mutta kyllä näitä vapaahetkiä päivässä riittää, enkä todellakaan jaksa vääntää kotihommia joka sekunti. Nytkin 4v katsoo aamupiirrettyjään ja 1v puuhaa neljäveen huoneessa itsekseen tyytyväisenä.
Ruoka on valmiina ja pyykkikone hyrisee, joten mikäs kiire tässä minnekään :)

Minulla on netti mukana käytännössä koko ajan, se on paljolti syynä.
Noin se menee teillä:)
images

[QUOTE="JJjj";30030404]
Miten teillä on aikaa jatkuvasti kommentoida ja tykätä toistenne kommenteista niin paljon??
[/QUOTE]

Työskentelen koneella 8h-10h päivässä. Mitäs nyt-sivua voi hyvin pitää auki ja kommentoida joskus päivän mittaan. Kommentoin tänne ehkä 2-4 kertaa päivässä. Se ei tarkotia, että selailisin palstaa yli 15min päivässä.

Olen istunut tässä koneella juhannuspäivän aamusta alkaen (yöt sentäs nukkunu) ja nyt vois harkita jotain sosiaalista elämää. Tai njää... istutaan vielä tääkin päivä ja illalla vois hörppiä kaapissa olevat juhannusjuomat, kun nythän se oikeesti onkin ;)

Yhteistyössä