Miten "jättää"playeri mahdollisimman pahalla tavalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sgädäm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja sgädäm;24093695:
oliskin,mutta jos toisella on pokkaa leikkiä mun tunteilla,niin kyllä mullaki on oikeus maksaa samalla mitalla.Josko jätkä vaikka oppis jotain..

Kyllä niille playereillekin vielä maksun aika tulee. Trus me. Ja mikä parasta, sun ei tarvitse tehdä mitään sen suhteen.

Ongelmahan on se, ettei pelaajalla ole niitä tunteita mukana jutussanne. Niinpä et onnistu haavaa tekemään vaikka kuinka yrittäisit. Pahin "kosto" tosiaan on, että poistut välinpitämättömästi ja annat miehen ymmärtää, ettei hänkään ole sinulle mitään.

mä uskon et jollain tavalla kolahtaa,koska olemme olleet ystäviä ennen tätä.Tai ilmeisesti ehkä luulin niin...tuskin ystävälle selitetään mitä sattuu...
Ei kiva juttu.Mut mä haluan et se saa tietää satuttaneensa mua

Alkuperäinen kirjoittaja sgädäm;24093767:
mä uskon et jollain tavalla kolahtaa,koska olemme olleet ystäviä ennen tätä.Tai ilmeisesti ehkä luulin niin...tuskin ystävälle selitetään mitä sattuu...
Ei kiva juttu.Mut mä haluan et se saa tietää satuttaneensa mua

Aina se maksu ei tule samalta henkilöltä. Keskity nyt vaan omaan hyvinvointiisi, äläkä anna tuon henkilön enää vaikuttaa suhun miettimällä sitä. Siinä parasta mitä voit itsellesi tehdä.

Joo tosiaan lähde vaan ylpeästi ja anna ymmärtää ettei merkinny mitään.
Et sie sitä pysty loukkaamaan, jos vaan käytti sua hyväksi. Teet itsestäsi vaan naurunalaisen jos yrität jotaki ihme tempauksia, itse olin pelaaja mutta miesten kans,ja on minullaki"pelattu"joskus..

Kusipäät on päällystetty teflonilla. Ei niihin mikään tartu tai osu.
Pane sen parasta kaveria ja pidä huoli,että tyyppi saa tietää siitä, ja pidä huoli siitäkin, että olet silloin jo kaukana.

Yhteistyössä