Miten jättää muitten p**kapuheet omaan arvoonsa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Ärsyyntynyt

Vieras
Ja eihän niitä muita ole montaa, vaan samat muutamat vuodesta toiseen joihin joutuu olemaan pakosta yhteyksissä enemmän tai vähemmän tai kuulemaan heidän juttujaan joittenkin tahojen kautta (esim. ex-mies, yhteisiä lapsia)

Puhuisivat pahaa edes tosiasioista mutta kun niitä ei valitettavasti ole, kuulee itsestään välillä mitä mielenkiintoisempia asioita toisten keksimänä. Sillä ei ole edes väliä, mitä ne jutut ovat, pointti on se, että tuulesta temmattua ja keksittyä sontaa! Miksi muitten pitää esim. kehitellä juoruja olemattomista seurustelusuhteista ihmisen kohdalla, joka on ollut monta vuotta sinkkuna???

Että miten tässä taas pitäisi pinnansa kurissa..? Suht hyvin olen oppinut sitä, että en kommentoi niihin juttuihin mitään, kun jotkut ihmiset eivät muutu vuosien aikana miksikään, vaan aina sama virsi.. Esim. olen lähes raitis ja sitten kun olen joskus lasten ollessa isällään käynyt iltamenoissa, on juoruttu minusta jälkikäteen miten olen ollut ryyppäämässä yms, vaikka itse lasten isän jätin hänen juomisensa takia.

Ajattele niin että niin kauan kun et lähde mukaan haukumaan, valehtelemaan jne. niin sinä olet se fiksumpi ja älykkäämpi.
Näin minä toimin. Saan siis jatkuvasti niskaani kaikkea ihanaa ex:tä ja hänen nykyiseltään. Joka kerta kun tekee mieleni kommentoida niin ajattelen että nyt kun pidän suuni kiinni niin olen meistä se paremminkäyttäytyvä enkä rahvaanomainen niin kuin he.

Ajattele, että ne jauhais sitä samaa paskaa kuitenkin, vaikka ei se koskaan kantautuisi sun korviin, joten ihan sama kuuletko sinä sen tai et.
Ja toi nyt on normaali kuvio, että jos itse juo liikaa ja tulee sen takia jätetyksi, pitää moittia toista juomisesta. Mä join joskus keskiviikona ½lonkeroa, kun en ollu viikonloppuna saunanjälkeen saanu koko pulloa juotua, ja arvaa kumpi meistä oli se juoppo??? Siis miehen mielestä mä olin hirveä juoppo, kun juo keskellä viikkoa, se kun joi vaan pe-su, bniin ettei aina sunnuntaina uskonu, että on jo sunnuntai...

Yhteistyössä