miten jättää mies missä ei ole "vikaa"

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
niin siis tottakai hänessä on vikoja, jos hän olis täydellinen niin en häntä jättäisikään, tosin kukaan ei ole täydellinen tietenkään mut täs ihmisessä on sellasia pieniä vikoja mitä tulee koko ajan eteen...
Olen jotenkin niin täynnä ja ahdistunut että en halua enää tapailla tätä miestä, ollaan 7kk oltu ja nähty lähestulkoon joka päivä..
Mutta siis hän ei oo tehnyt mitään väärää suorastaan,
millä tavalla ilmotan hälle et tää juttu on loppu?
Hän kysyy tietenkin:MIKSI? No, MIKSI? En tiedä, rehellisesti en koe enää hänä kohtaan vetoa, tähän 7 kk on mahtunut kaikkea, olen jotenki, uupunut hänen ainaseen murehtimiseen kaikista pienistäkin asioista, vaatimattomuuteen,
siihen että hän haukkuu mun vanhemmat, lasteni isän, sukulaiseni ym.
siihen että me ei koskaan tehdä mitään yhdessä, oon niin menevä ihminen ja kaipaan välillä uusia tuulia, häntä saa hinata peräs joka paikkaan koska hällä on aina joku syy ja selitys, ei jaksa, ei viitti, ei oo aikaa, tää tuli niin nopeasti että ei ehtiny valmistautuun...
Eniten olen täynnä hänen mustasukkaisuutta ja uteliaisuutta, kaiken lisäks mun poika 5v. oli ilmottanut exälle et inhoo tätä miestä
:ashamed:
Hän kyl on sanonu aina että tykkää tyttölapsista enemmän ku pojista jne.
Enempää en nyt sepusta koska tätä tarinaa vois jatkaa ikuisuuksiin..
Olen päätökseni tehnyt, nyt vaan tarviin neuvoja mikä on paras tapa jättää toinenm ei ainakaan textiviesti :ashamed:

Sano, että hän on ihana ihminen, mutta susta tuntuu, ettei yhteispeli ihan suju, joten olet tehnyt päätöksen, että molemmille on parempi, että menee eri suuntiin. Sitten kerrot että haluat olla ystäviä yms.

Sano se perinteinen klisee; "juteltaisiko hetki. Sinussa ei ole mitään vikaa, mut minä en nyt voi jatkaa tätä suhdetta pidemmälle.."
Sanot vaan asian mahdollisimman selväsanaisesti ja lyhyesti. Miehet on vaan niin putkiaivoja, ettei ne kaipaa aluksi mitään pitkää selvitystä, miksi juttu ei toiminutkaan. Kun ne on hetken (pari päivää ) asiaa mitettineet, niin sitten osa saattaa kysellä tarkempia syitä. Osa ei kysele enää mitään perään, vaan ymmärsivät pointin kerrasta.

Ja tämä oli sitten yleistystä, joten ei herneitä nenuihin pliis. Kokemus perustuu omaan kokemukseeni, jolloin olin lapseton ja en halunut vakiintua, vaan lemppailin miehiä menemään.. ;)

no ku oon sen jo kerran jättänyt :ashamed: :ashamed: mut sit se alko selittelee kaikille jutuilleen selitystä jne. ja uskoin iteki ne, mut nyt oon tehny päätöksen siks tarviin just jotain apua miten jättää se niin radikaalisti et se menee kans perille :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:
Tykkää enemmän tyttölapsista...mulla nous jo tosta karvat pystyy ! Ole onnellinen ettei sulla ole niitä tyttölapsia.
Lopeta suhde,reilusti ja selvästi.

mul on siis myös tyttö, 2.5 vuotias.

No sitä suuremmalla syyllä jätä se! Musta ei oo normaalia,että aikuinen mies sanoo tykkäävänsä enemmän tyttölapsista!!

no ku oon sen jo kerran jättänyt :ashamed: :ashamed: mut sit se alko selittelee kaikille jutuilleen selitystä jne. ja uskoin iteki ne, mut nyt oon tehny päätöksen siks tarviin just jotain apua miten jättää se niin radikaalisti et se menee kans perille :ashamed:

Kyllä tuo juttu on nyt ihan susta kiinni. Tottahan toki toinen selittelee jos vaikuttaa, että joku hänen normi käyttäytyminen ärsyttää ja sen pystyy helposti muuttamaan.

Sano vaan, että perimmäiset luonteet ei natsaa ja sillä sipuli.

Tykkää enemmän tyttölapsista...mulla nous jo tosta karvat pystyy ! Ole onnellinen ettei sulla ole niitä tyttölapsia.

No sitä suuremmalla syyllä jätä se! Musta ei oo normaalia,että aikuinen mies sanoo tykkäävänsä enemmän tyttölapsista!!

Et voi olla tosissasi?

Entäpäs jos toinen on sanonut noin siksi, että on yrittänyt miellyttää ap:ta, eikä ole tajunnutkaan asiaa nurkinkurisesti?

Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Baroness of Bastardia:
Sanot vain, että uusintakierros on nyt katsottu, eikä anna aihetta pitempään suhteeseen.

tätä kannatan. Sanot vielä että teidän ei kannata jatkaa ja et halua jatkaa.Tämä on nyt nähty ja koettu.

Alkuperäinen kirjoittaja hipsankeikkaa:

Et voi olla tosissasi?

Entäpäs jos toinen on sanonut noin siksi, että on yrittänyt miellyttää ap:ta, eikä ole tajunnutkaan asiaa nurkinkurisesti?

No voin olla tosissani tässä nykysessä sairaassa maailmassa.

Miellyttämällä ap:ta sanomalla että en mä tosta sun pojasta oikeesti ees tykkää,tytöt on paljon kivempia.
Just.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos ei viesti muuten mee perille niin tee jotain typerää niin että se jättää sut. :D

Nii tai ala haukkumaan sen sukulaisia yms.alat ite hankalaksi.Et jaksa lähteä mihinkään etkä tehdä mitään mitä toinen ehdottaa.Mäkätät ja valitat kaikesta.Arvostele toisen tekemisiä ja tekemättä jättämisiä ja ole aina pahalla tuulella...eiköhän se tolla viimestään lähde :D

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
jos ei viesti muuten mee perille niin tee jotain typerää niin että se jättää sut. :D

oisko ideoita? :whistle:

säikytä sitä ehdottamalla jotain tosi pervoa, anna sen luulla että petät sitä, tai yrität pettää, ruve pirttihirmuks, valita ja jankkaa koko ajan. :D :laugh:

Yhteistyössä