MIten järjetöntä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mulla on nyt varmaan joku ahdistuskausi tulossa, kun olen ollut jo taas pari kuukautta hermoilematta mitään. Ja nyt eilen kun näin tuon patti poskessa jutun niin aloin pohtia, että jos mullakin on suusyöpä. En uskalla edes koittaa poskeani, koska olen varma, että taatusti löydän jonkun patin sieltä mitä voin alkaa seurata ja pelätä vielä hullummin.

Suusyöpä 29 vuotiaalla, tupakoimattamolla nuorella naisella on varmaan aika epätodennäköinen, mutta silti keksin hermoilla moista.

Ja olenhan minä pelännyt vaikka mitä syöpiä, mutta nyt tosiaan olen onnistunut olemaan taas parisen kuukautta ilman "diagnooseja". Siihen "diagnoosin" tekoon ei kuitenkaan tarvita kuin pieni juttu jostain aikakauslehdestä tms.

Mulla on sama juttu. Sairastun helposti aina samaan vaivaan ja aina silloin alan pelätä muitakin sairauksia ihan hulluna. Juoksen lääkäreillä milloin mistäkin vaivasta. :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla on sama juttu. Sairastun helposti aina samaan vaivaan ja aina silloin alan pelätä muitakin sairauksia ihan hulluna. Juoksen lääkäreillä milloin mistäkin vaivasta. :(

Minä en uskaltaudu edes lääkäriin, koska olen varma että sitten ainakin sairastun.

meitä syövän jo sairastaneita on kuule ihan kovasti hengissä ja terveenäkin nyt, tiedoksi vain että nykyään syöpädiagnoosi ei ole = kuolemantuomio jos tämä nyt auttaisi "normalisoimaan" "paniikinomaista" suhtautumistasi syöpään sairautena.Se on nykyisin sairaus muiden joukossa ja hoidettavissa useimmiten.... :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
meitä syövän jo sairastaneita on kuule ihan kovasti hengissä ja terveenäkin nyt, tiedoksi vain että nykyään syöpädiagnoosi ei ole = kuolemantuomio jos tämä nyt auttaisi "normalisoimaan" "paniikinomaista" suhtautumistasi syöpään sairautena.Se on nykyisin sairaus muiden joukossa ja hoidettavissa useimmiten.... :hug:

En minä niin ajattelekaan, että se olisi yhtäkuin kuolemantuomio. Mieheni on sairastanut syövän ja parantunut siitä.

Yhteistyössä