Miten jaksatte selkäänpuukottajia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja affda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

affda

Vieras
Mua väsyttää naisten harrastama juoruilu, selkäänpuukotusmeininki ja pikkumaisuus. sanokaas kuinka kestätte sitä. Tai kuinka reagoitte, kun saatte kuulla että joku on esim valehdellut teistä jtn?

Ja te jotka jauhatte muista paskaa selän takana (eli siis teette omia vinoja tulkintojanne ja valehtelette ), mitä varten niin teette?

Mulle riittää vain pari ystävää, joiden taholta ei ikinä tarvitse pelätä mitään paskanheittomeininkiä.

Sen takia pidättäydyn erossa semmoisista, noh kavereita on vain pari. Muiden olen antanut olla ihan rauhassa kun en jaksa juuri tuota vuorotellen toisten selän takana puhumista. Viihdyn muutenkin paremmin miesporukassa.

en jaksakaan enkä ole siksi suosittu. Suositut ihmiset ovat aina paskanpuhujia, koska ihmiset kaipaavat jännitystä ja enemmistön mielestä on kivaa ja jännittävää ja viihdyttävää juoruta ja puhua toisista pahaa.
Minulla on yksi kouluaikainen ystävä, on kivoja ja luotettavia ihmsiiä enemmänkin, tai siis olen tavannut paljon, mutta muuttojen takia välit ovat katkenneet.

Mie en vaan välitä p****n vertaa mitä miusta puhutaan tai valehdellaan seläntakana.
Ehkä viihdynkin selkäänpuukkottajien takia enemmän miesten seurassa ja pienessä
ystäväpiirissä kuin naisten ja jossain isoissa ystävä ja kaveripiireissä.

Tulen päällisin puolin toimeen kaikkien kanssa. Toisten kanssa paremmin.
Olen jo ajat sitten ratkaissut "selkäänpuukottamisongelman" puukottamalla ystävällisen avoimesti näitä puukottelijoita takaisin ( = kysymyllä asiasta suoraan jne.) päin naamaa mielellään niin, että ainakin pari ihmistä on kuulemassa ( = yleensä puukotuksen "hiljaisesti hyväksyvät"). Selkäänpuukottelijat harvemmin sietävät avointa peliä, joten nykyään saan olla kohtuullisen rauhassa =)

Yhteistyössä