Miten jaksatte kipeänä lasten kanssa.....

02.02.2008
251
0
16
...oon ihan rikki. Kuumetta yli 38 ja olo on tosi kamala. Ja pitäis jaksaa noista lapsistakin huolehtia vaikka haluis vaan nukkua... :( Ei ton vanhemman kans oo ongelmaa, on kohta jo kolme, mutta tuo nuorempi 10kk..... huh. Kun vaan sais olla rauhassa kipeä, olis ihanaa....

Ja joo täällä mä vaan oon koneella, I know...

pakko jaksaa.. pyrin saamaan valmisruokaa ja annan vain ruuat ja vaihtelen vaipat. muuten koetan, että leikkivät tuossa keskenään tai sitten lepäävät vieressäni kanssa..

Itsekin olin viimeviikolla samassa tilanteessa,vieläkin veto poissa kun jäi armoton flunssa,mutta onneksi kuume lähtisilleen ettei neljäntenä pivänä enää noussutkaan.

Mutta todellakin se on raskasta. Ei siinä oikeen saa levättyä silleen miten pitäis ja varsinkin kun tietää ettei kukaan tule ja hoida sun lapsiasi silloin.

Kun on kerran kuukaudessa kipeänä, niin siihen tottuu...

Kuukausi sitten oli flunssa ja nyt taas... juhannuksena varmaan sit seuraava.

tätä se on mulla ollu lapsuudesta asti, joskus jos jostain syystä jää jonain kuukautena kipeänä olematta, niin alkaa jo miettiä onko sairas :D .

onneks meil on päiväkotipaikka lapsille niin vien sinne jos olen ite ihan naatti ja kipee. parempi niille siellä kuin mua katella horroksessa .lapset on 4vee ja 2vee.

No kun ei oo muutakaan vaihtoehtoa! Ja kahvia kittaan, että silmät pysy auki ja vanne lakkais kiristämästä päätä. Mulla ei oo kuumetta, mutta pää täynnä räkää ja kaksi huonosti nukuttua yötä takana. Toissa yönä taaperi yski pitkin yötä ja viime yönä oli oma nenä niin tukossa, että nukkumisesta ei tullut mitään.

Tsemppiä, ei kai muukaan auta? Flunssalääkettä vaan kitusiin, jos sellasta kaapista löytyy...

Yhteistyössä