Miten jaksatte ja pystytte siistiä alapään karvat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karvaongelmia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karvaongelmia

Vieras
Mulla on TODELLA paljon karvaa alapäässä. Mitään posliinia tai vauhtiviivaa en ikinä halua, mutta joutuisin näkemään hirveästi vaivaa jaksaakseni edes enimmät karvat siistiä. Ne on niin epäsiististikin, että vaikea poistaa tasaisesti :/ Perskarvoja en aio edes yrittää ajaa. Siistin vähän aikaa sitten vain vähän bikinirajoja ja jälkeen päin on kutittanut ihan sairaasti ja olen raapinut alapään verille. Mulla lisäksi vielä atooppinen iho! Höylällä olen siis ajanut ja se sänkihän tulee heti takaisin :o Pitäisi koko ajan olla sheivaamassa. En halua käyttää mitään sellaisia karvanpoistokeinoja, jotka sattuvat. Atopian takia iho kutiaa alapäänkin alueelta jo ihan ilman ajeluakin :/

Neuvoja?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
käy kosmetologilla säännöllisesti. ei kannata höylällä sheivata, ei tarvi olla ees erityisen herkkä iho että alkaa ärsyttään.

Onko siellä kivuttomia keinoja siistiä karvoja? En kyllä tykkäisi kenenkään muun ajelevan karvojani.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
käy kosmetologilla säännöllisesti. ei kannata höylällä sheivata, ei tarvi olla ees erityisen herkkä iho että alkaa ärsyttään.

Onko siellä kivuttomia keinoja siistiä karvoja? En kyllä tykkäisi kenenkään muun ajelevan karvojani.

kyllähän se tietty vähän sattuu. eipä se mitään mielihommaa olekaan mutta pysyypähän siistinä pitempään :D

Olen käyttänyt Veetin tuotteita ihan hyvällä menestyksellä. Varottava aineen kosketusta häpyhuulille, niin vaikutusaikaa voi jatkaa muutaman minuutin lisää. Karvat lähtee hyvin, ja otan kaikki pois.

Mulla menee puoli minuuttia suihkussa aikaa siihen kun sheivaan noin joka toinen päivä. Mulla kasvaa niin hiukset kuin kaikki muutkin karvat kovaa tahtia, joten pikkusängen saan hallintaan näin. Ei haittaa mua enkä koe sitä vaikeana. Jos en pitkään aikaan ajaisi, iho olisi tosi ärtynyt pari viikkoakin kun taas alkaisin. Näin usein kun sheivaan niin mun iho kestää tämän hyvin. Huitaisen kainalot, sääret ja bikinirajat ja häpyhuulet hetkessä kun oon jo niin tottunut! :)

Mulla menee puoli minuuttia suihkussa aikaa siihen kun sheivaan noin joka toinen päivä. Mulla kasvaa niin hiukset kuin kaikki muutkin karvat kovaa tahtia, joten pikkusängen saan hallintaan näin. Ei haittaa mua enkä koe sitä vaikeana. Jos en pitkään aikaan ajaisi, iho olisi tosi ärtynyt pari viikkoakin kun taas alkaisin. Näin usein kun sheivaan niin mun iho kestää tämän hyvin. Huitaisen kainalot, sääret ja bikinirajat ja häpyhuulet hetkessä kun oon jo niin tottunut! :)

Ihan samoin, eikä se ole ollenkaan hankalaa+ aikaa vievää.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Minä käytän Veetin aineita. En kestä niin paljon kipua et voisin muuta ajatella..

Veet on ihan p***aa, sama kuin laittaisi shampoota, ainakaan tummia karvoja ei poista kunnolla.
Kuten joku jo suositteli, käynti kosmetologilla kannattaa. Vaihtoehtoja on joko vahaus tai sokerointi, joka on hellempi iholle. Molemmat poistaa karvan juurineen, joten sänkeä ei tule. Siisti lopputulos kestää karvan kasvutahdista riippuen n. 2-3 viikkoa.
Jos oikein pysyvää tulosta haluaa, kannattaa tutustua esim. Epilar-käsittelyyn. Kallista, mutta tulee se jatkuva sokerointikin kalliiksi.

Yhteistyössä