Miten jaksatte äidit?

Huomenta kaikille....
Pakko kysyä miten jaksatte yö heräilyjä? Itselläni 4kk vanha tyttö ja meillä heräillään vielä muutaman kerran yössä ja toisinaan takaisin uneen pääsy vauvalla hankalaa. Siinä itse piristyy kun yrittää toista auttaa.
Itselläni on kohtalainen olo kaikesta huolimatta mutta ai, että toivoisin lapsen jo nukkuvan yöt :LOL:
Tiedän, että toisilla on lapsia jotka nukkuvat jo tuossa iässä yöt läpeensä mutta te joilla heräillään tai heräilyt niin kertokaa jaksamisestanne. Ehkä se toisen äidin tsemppaus ja kokemukset auttaa taas jaksamaan.
Hyvää viikonloppua kaikille... nykyään ei enään viikonloppuisin nukuta puoleen päivään ja olla vaan. :LOL:
 
Meillä nukutaan joskus harvoin sillain että herätään vain kerran. Mutta yleensä herätään useammin. 5-10 kertaa. Nukahtaa kylläkin tuttiin heti kun käy vaan sen laittamassa suuhun. Joskus saa nukuttaa kahtakin tuntia yöllä. Se on niin yökohtaista. Poika nukkui 4 kk ikään juuri yhdellä syötällä. Sen jälkeen alkoi hulinat. No sieltä tulikin 2 hammasta peräkkäin. Ja nyt taas vähän rauhallisempaa. Poika 5,5 kk. Kyllä sittä jotenkin vain jaksaa. Itse en nuku päivällä. Yöllä tuntuu ettei mitenkään jaksa, samoin aamulla. Mutta kun sängystä pääsee ylös niin kyllä sitä jaksaa =)
 
Yeb
Heippa Miiuli! Meillä on pian 7kk vanha tyttö ja edelleen heräillään yöllä vähintään 2-3 kertaa, en edes tiedä tarkkaa lukumäärää kun nukutaan perhepedissä ja tyttö on imetyksellä. Eli siis syötöt tapahtuu yöllä puolihorteessa ja päivisin nukun myös päiväunet vauvelin kanssa =) Alkuun oli vähän huono omatunto noista päikkäreistä mutta kun ne muutamana päivänä jäi perätysten väliin niin kyllä olikin poikki!

Ja muistan miten haaveilin kiinteiden alottamisesta puolen vuoden korvilla ja siitä että sitten saan nukkua 8h putkeen nykyisen max 3 tunnin sijasta muttamutta, siinähän kävi sitten niin ettei meillä maistu kiinteät ja vieläkin niitä menee vain teelusikallisia päivässä, eivät siis meillä auttaneet uniin. VIELÄ =)

En voi muuta kun toivottaa jaksuja ja ehdottaa päikkäreitä jos vaan mahdollista. Tosiaankin on historiaa noi pitkään nukkumiset ja "olemiset" :LOL:
 
Sitä vaan jaksaa ,ei itekään tajua.Kahvia aamulla ja iltapäivällä pari kuppia.Vähän suklaata,ulkoilua.Loikoilua aina kun voin ja päikkärit aina kun pystyy...aikansa kutakin. Väsyttää ja pinna kireä aika usein,mut kyllä se tästä...ja mul näitä muksuja 4.
Tokan jälkeen sairastuin masennukseen tuon univelan takia ilmeisesti,joten tiedän mistä puhun
 
Huonosti! :/ Meidän 1 vee syö edelleen tissiä n. 3-6 kertaa yössä. Välissä oli jo kuukauden niin, että nukkuin peräti vissiin 3 yötä kokonaan niin ettei mun tarvinnu nousta sängystä ja ehkä 10 yötä niin, että en imettänyt, tassutin vaan takaisin uneen, mutta sitten tuli oksennustauti ja nesteytyksestä piti huolehtia ja imettää siksi öisinkin (ottaa huonosti muita nesteitä) joten se yöimetys jäi sitten päälle kun ei ole saanut nukuttua univelkaa pois että jaksaisi uutta unikoulua pitää. Pakko myöntää, että voimat on aika loppu! 3,5 vee esikoinen sentään nukkuu jo täysiä öitä, joka yö ei nouse edes vessaan. Onhelman tässä jaksamisen kanssa tekee sen, että mä olen yksin vastuussa noista mukuloista eli hoidan 100% kaikki yöheräämiset yksin ja päivälläkään ei pysty lepäämään kun on koti ja työt hoidettava.
 
Välillä paremmin välillä huonommin likka (5.5kk) herännyt 2.5kk:N iästä alkaen noin 5-25min välein yöllä,päivät on kuin naantalin aurinko,no viime yönä pitkästä aikaa nukuttiin muutama tunti putkeen...päivisin ku ei enää pääse huilaan ku isommat jätti juuri unet pois
 

Yhteistyössä