väsynkö myös?
tätä on jatkunut jo kaksi vuotta, mies tulee töistä ja painuu sohvalle kun on niin väsynyt. Ei leiki lapsen kanssa vaikka välillä yritän oikein tuuppia lapsen suuntaan. Nyt mies on löytänyt urheilun joka toinen päivä ja niinä päivinä jaksaa hyvin paitsi kun liikuntareppu heilahtaa salilta kotiin niin sohva kutsuu taas tai netti tai televisio. Eniten olen huolissaan jo isätytär suhteesta, mikäli sitä edes on, sillä tyttö jopa huutaa vähän väliä että mene isä pois, eikä vastaa kun isä puhuttelee lasta kun omilta nukkumisiltaan tai urheilultaan tms. kerkeää. Meillä on vanha rintamamiestalo jossa on kaikki kesken, siihen mies ei jaksa puuttua kun väsyttää niin paljon. Sauna tekemättä kun ei jaksa, suihku edes nippanappa käyttökunnossa. Mä olen niin loppu tähän mieheni saamattomuuteen kun mikään ei toimi. Mies jättää kaiken levälleen, lautaset, mukit, räkäliinat jne... Minä sitten korjaan niitä ja manaan mieheni väsymystä vai laiskuutta vai mitä se sitten onkin?? En jaksa yksin kantaa koko perhettä ja sen iloja/suruja mukanani. Mielestäni perheen pitäisi toimia yhdessä eikä niin että toinen nukkuu, urheilee ja viettää kaiken "joutoajan" irti perheestään telkun tai netin parissa. Minä tunnen olevani tämän perheen pää kaikilla tavoin, ei paha juttu mutta kaipaisin vaan toisenkin panostusta muualla kuin makuuhuoneessa. En vaan tiedä miten jaksan kun syystalvella saamme toisen vauvan ja olen kaikessa yksin.