Miten ja missä vietätte Joulun?

  • Viestiketjun aloittaja erilainen joulu
  • Ensimmäinen viesti
:)
Minä aina haaveilen kans noista kaikista vaihtoehdoista, mutta aina vietämme joulua kuitenkin kotona. :heart: Ihan parasta kun voi viettää joulua parikin viikkoa ihan rauhassa ja saa laittaa kodin nätiksi. :xmas:
 
erilainen joulu
Argh, miten mä taas olen kirjoittanut ihan pieleen. Näin käy ku ei kato yhtään mitä kirjoittaa ja on hätäinen ja laittaa vaan lähtemään. Onneksi tuosta kuitenkin suht selvän saa :)

Itse pitäisin kanssa kotijoulusta, mutta meillä on ollu tapana,että minun äiti tekee joulun kotiaan isän kanssa. Nyt tuli ehdotus äidiltä että jos tehtäisinkin yhdessä jotain muuta. arvelin,ettäjoulun tekeminen alkaa olee rasittavaa äidille ja sikis ehdotti muuta. Meinasin että voitaisiin olla meillä koko porukka ( eli n. 20 henkilöä ), mut äiti ei osaa olla kuitenkaan tekemättä mitään ja tulos on aikaslailla sama. Laivalla tai Lapissa olisi kaikki valmiina :)
 
"violetta"
Myös me muutamme ja vietämme joulun uudessa kodissa. Koti koristellaan kauniisti, soitetaan ja lauletaan joululauluja, vietetään kiireetöntä aikaa yhdessä.

Aattona syömme jouluaterian anoppilassa, joulupäivänä tai tapanina miehen sisko perheineen sekä anoppi tulevat perinteisesti meille joulupäivälliselle.
 
"vieras"
Meillä on tullut joulusta ongelma. Joulua on vietetty aina suvun kesken. Mutta viime vuosina eräs henkilö on ryyppäämisellä pilannut tunnelman. Nyt haluttaisiin edelleenkin viettää joulua suvun kesken, mutta jossain yleisellä paikalla, jotta portsari tms. voi tarvittaessa poistaa tämän yhden, jos hän ei älyä olla ihmisiksi. Olisiko ehdotuksia? Kaikki tuntuu olevan niin kallista jouluna. Matkustaminen ei käy iäkkäiden henkilöiden vuoksi. Ketään ei haluta kieltää saapumasta paikalle, ja kuitenkin haluttaisiin rauhallinen ja helppo joulu.
 

Yhteistyössä