Onko ideoita miten saada mies innostumaan useasti sänkypuuhiin?
Niin, ihminen on seksistinen tai sitten ei, kaikki olemme erilaisia.
Sytymme aivan eri asioista, miehet yleensä siitä mitä näkevät, visuaalisesta puolesta.
Siina mielessä nuo "kokeile":n ohjeet ovat aivan oivat.
Mutta kyllähän nuoren miehen pitäis syttyä aika pienestä, vaikka ruuti olis vähän märkääkin
Oletko Anneli koittanut käydä mieheen vaan käsiksi? Kun mies tulee suihkusta, tai menette saunaan, niin nappaa hänen vehkeensä suuhusi, niin on kyllä kumma jos ei ala tekemään mieli. Vai onko ongelma siinä, että miehelläsi on erektio-ongelmaa...sehän on helposti hoidettavissa. Vai olisiko kyseessä miehen vaihevuodet, eli miehesi testosteronin tuotanto on laskenut...se on salakavala, eikä mies itse välttämättä sitä huomaa. Se kyllä syö mieheltä halut. Se on myös monelle arka aihe, kun tuntee itsensä vähemmän mieheksi, vaikka ongelma on erittäin yleinen, eikä sitä tarvitse hävetä.
Ongelma voi olla myös sinussa. Eli oletko muuttanut muotoasi tässä "arjen" aikana? Oletteko edes puhuneet, mikä voisi olla ongelma? Oletko kehunut miestäsi, vai tunteeko hän olevan ei-haluttava? Näin vähillä tiedoilla kysymykseesi on mahdoton vastata. Itseäni ei tarvi seksiin erikseen kutsua, vaan olen aina eukon kimpussa. Ja jos hän tulee minua suutelemaan ja samalla "tarttuu" haaroista, niin sitten sitä kyllä jo viedään.
Eli henkistä laatua se kait on, tai sitten miehesi pitää sinua jotenkin vähemmän haluttavana, kun oli se hiiva. Kait se nyt tajuaa, että tuo on todella yleinen vaiva...meilläkin ollut useita kertoja, tosin itselläni vain pari kertaa. Paskempi homma sinulle. Jos ei ukkos ala tokenemaan, niin vaihtoon vaan sitten koko äijä ;D Vai? Mutta oikeasti, ammattiauttajaa se tarvii, jos ei kerran tee mieli, vaikka minkä tekisit. Mitenköhän pahasti ukkos järkyttyis, kun olis katsomassa synnytystä...
No ei kyllä ihan normaalia ole, että mies ei tykkää suihinotosta. En tunne hlökoht. yhtään miestä, joka ei ainakin sanoisi siitä pitävän. Oletko/onko joku muu käsitellyt sitä huonosti, eli liian kovaa, tai muuten vain väkisellä hinkannut sieltä mehut ulos. Eihän se hyvälle tunnu, jos esimerkiksi hampaat raapii, etenkin kulmahampaiden "nurkat" on terävät. Sopivasti voi hampaitakin välillä käyttää, mutta ei passaa raapia. Etuhampaat toimii tähän tarkoitukseen. Varmaan jokainen mies on tuossa asiassa yksilö, ja osaa itse parhaiten kertoa mikä tuntuu hyvälle...edellyttäen että asioista puhutaan.
Hanki itsellesi hieromasauva ja ilmoita, että aiot kyllä harrastaa seksiä, joko hänen kanssaan tai ilman. Ei kenenkään mun mielestä kuuluisi puutteessa elää, jos itsellä kerran on haluja. Jossain vaiheessa homma kusee sitten kintuille ihan takuulla. Koita nyt vielä puhua asiasta ihan niinkuin aikuisten kuuluu puhua toisilleen huonosta olosta. Suhde on mun mielestä tuomittu epäonnistumaan, jos ette tätä solmua saa nyt auki. Toivottavasti kaikki menee hyvin, ja saadaan lukea, että Annelilta on naitu tajut kankaalle...monta kertaa viikossa
Suosittelem kuitenkin testotasojen mittaamista. Mun mielestä tuollainen haluttomius viittaa enemmän siihen., kun kuitenkin välillä homma hoituu. Onnittelut ystävänpäiväseksin johdosta
Sama täällä. Me olemme vaan 25-vuotiaita, eikä meillä ole lapsiakaan esteenä.Asiasta on puhuttu.mies sanoo ettei vika ole minussa vaan hänessä,hän kun pelästyi aiemmin kun sain hiivatulehdukden joka molemmilta hoidettiin,siihen loppui touhuilu.muutama kerta sen jälkeen ollut ja nekin vähentyvät kokoajan. mielestäni olen pysynyt samana itsenäni kuin koko yhdessä olo aikamme,keväällä tulisi vuosi täyteen,jos tulee.asiaan ei vaikuta vaikka pomppisin nakuna hänen edessään koko illan,ei vaikutusta.
On tullut kaikkee kokeiltua,aina vaan joku syy ettei innosta. ilmeisesti alkuhohto pois ja arki alkanut, tylsänä sellaisena.olen kait epä normaali kun haluaisin monesti viikossa enkä vain 2 kertaa kuukaudessa.vai miten muilla?
Meillä useimmin aloite tulee minulta, esim, kosketuksilla ja suukoilla. Vaimo on lihonut paljon siitä kun tavattiin. Minusta olisi kuitenkin hyvä että hän tekisi noita mainitsemiasi asioita.. vaatteet, alastomuus, tarttua kiinni. Tietysti mieskin tarvitsee aikaa syttyä, joten ei saa esim tarttua kiinni väärään aikaan.Alkuperäinen kirjoittaja Missävika??;11687037:Sama täällä. Me olemme vaan 25-vuotiaita, eikä meillä ole lapsiakaan esteenä.
Muutama ylimääräinen kilo on kyllä kertynyt tässä parin vuoden aikana, johtuisiko meilläkin siitä...
Se on harmillista. Itsekin kun tahtoisin useammin kuin 1-2 kertaa kuussa.
Ja ei tapahdu mitään, vaikka olen koittanut kaikkea yllä olevia asioita, pukeutua vähiin vaatteisiin, olla ihan alasti hänen edessään ja tarttua kiinni..
Pelkään, että petän häntä joku päivä, jos tilaisuus tulee, eikä osaakkaan hallita tilannetta.. Tiedän tiedän hyvin että se on väärin.