S
syöppöö
Vieras
Tein makaronia ja jauhelihaa ja laitoin pussillisen makarooneja ja paketillisen jauhelihaa. Ruoka kun oli valmista niin istuttiin lapsen kanssa syömään ja ihan huomaamattani olin syönyt melkein koko satsin! Olin ottamassa vielä vähän lisää kun tajusin, että ruokaa on jäljellä enää vajaa yksi annos! Eikä minulla ole edes ällö ähky olo vaan maha on sopivasti täynnä.
Eilen oli sama ,söin yheltä istumalta melkein koko satsin ruokaa. Meillä on ollut miehen kanssa vähän riitaa nämä kaksi päivää ja aina kiukkuisena olen mennyt syömään ja ruokailun jälkeen ei enää kiukutakkaan. Onko minusta tulossa tunnesyöjä vai ärsyttääkö asiat vain siksi koska olen nälkäinen...?
Yritetään toista lasta ja vähän nyt pelottaa miten sitten jos raskaaksi tulen niin miten tämä huomaamatta ylensyönti tulee vaikuttamaan minun ja vauvan terveyteen vaikka näin ei ole käynyt kuin kaksi kertaa..
Niin ja en ole ylipainoinen. Painoa on about 50kg ja pituutta reilu 163cm
Eilen oli sama ,söin yheltä istumalta melkein koko satsin ruokaa. Meillä on ollut miehen kanssa vähän riitaa nämä kaksi päivää ja aina kiukkuisena olen mennyt syömään ja ruokailun jälkeen ei enää kiukutakkaan. Onko minusta tulossa tunnesyöjä vai ärsyttääkö asiat vain siksi koska olen nälkäinen...?
Yritetään toista lasta ja vähän nyt pelottaa miten sitten jos raskaaksi tulen niin miten tämä huomaamatta ylensyönti tulee vaikuttamaan minun ja vauvan terveyteen vaikka näin ei ole käynyt kuin kaksi kertaa..
Niin ja en ole ylipainoinen. Painoa on about 50kg ja pituutta reilu 163cm