Miten ihminen voi olettaa asioita "automaattisesti"?

  • Viestiketjun aloittaja hurja homma
  • Ensimmäinen viesti
hurja homma
Työkaveri näytti mulle juttujaan Facebookista, lähinnä heidän uuden talonsa kuvia, sisustusta ja sellasta. Kyseessä siis nuori, lapseton pari. Kun hän esitteli taloa, niin ihmetytti "tässä on pienen pojan huone" ja "tässä pienen tytön huone"

Tuntui kummalta että tapetteja ja kalusteita myöten oli valmiiksi sisustettu kaksi lastenhuonetta, vaikkei edes tietoa saako ikinä lapsia.

Kysyin sit, että mitäpä jos tuleekin vaan tyttöjä tai poikia, niin tää katsoi kun hölmöä, "ei tule kun tulee poika ja tyttö ja vieläpä tässä järjestyksessä, koska mun siskoillakin on niin". Aivan. :eek:
 
ap
Ikää on työkaverilla joku 23v ja sh on eli pitäs tietää, et miehestä riippuu sukupuoli, kumpia tulee. Vaan jospa tuo aikoo siskojensa miesten kans hommata ne lapset, kun niiltä saa ensin pojan ja sitten tytön :whistle:
 
pieni tarkennus
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ikää on työkaverilla joku 23v ja sh on eli pitäs tietää, et miehestä riippuu sukupuoli, kumpia tulee. Vaan jospa tuo aikoo siskojensa miesten kans hommata ne lapset, kun niiltä saa ensin pojan ja sitten tytön :whistle:
No eipä se varsinaisesti MIEHESTä johdu vaan siitä onko se onnekas siittiö miljoonista x- vai y-kromosomia kantava. Eihan arpapeliä se useimmiten on, tosin tutkimusten mukaan toisilla miehillä on enemmän/ainoastaan jompaa kumpaa ja sein toki määrittelee kuinka kauan ne siittiöt joutuu siellä munasolua odotamaan...

 
Mun siskon kaveri on samanlainen, ettei olis sama tyttö??
Ovat rakentaneet talon pari vuotta sitten ja lastenhuoneet on sisustettu ja kaapit valmiina vaatteita ja leluja.
No kuinkas kävikään, eipä ole ollut huoneille vielä ainakaan käyttöä, kun ei lasta/lapsia kuulukkaan!!
 

Yhteistyössä