Miten ihmeessä voi olla yli 200euron puhelinlasku?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raivostunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raivostunut

Vieras
Miehen tiliotetta vakoilin, ja siellä näkyi hänen maksaneen reilu 200e puhelinlaskua. V*tuttaa, sillä asiasta on puhuttu aiemminkin: puhelinlaskut eivät saisi olla suuria (helppo tinkiä ), miehellä rahaongelmia.

Koskaan ennen laskut eivät ole sentään noin reiluja olleet, vajaa 100 euroa aiemmin.

Mistä ihmeestä voi kertyä noin suuri lasku?!!

Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
no mikset kysy mieheltäs?

Voi kuule, ei hän mulle kerro.
Tiuskii vain, ja sitten suuttuu ja luultavasti lähtisi ovet paukkuen liitämään jonnekin yön yli. :whistle:
Kun se olisikin niin helppoa vain kysyä ja saada rehellinen vastaus.

Helposti... senssilinjat? Itsellä oli reilu 100? puhelinlaskut normi puheluista... puhun kyllä koko ajan puhelimessa. Vaihdoin liittymää saunalahden totaaliin... olikohan se. Kuitenkin eipä ole enään tullut jättilaskuja... puhelut pysyy alle sen 1000min ja 1000tekstiviestiä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miehelläsi on varmaan jossain lasku ja siinä on eroteltu mistä tuo 200e on kertynyt. Etsi paperi käsiisi.

Juu, olen yrittänyt etsiä, mutta en ole toistaiseksi löytänyt.
Enkä pysty just nyt kovin penkomaan, kun on kotona.
Uskon tosin hänen piilottaneen laskun jonnekin (ties minne), sillä edelliset laskut löytyivät tungettuna työreppuunsa sekä autonsa hansikaslokeroon.
Olivat siis suurin osa perintätoimistosta ja ulosottovirastosta.

Ja sitten kehtaa vielä väittää, että mun ei tarvitse huolehtia ja "kytätä", voi kun en pahalla kyttää, vaan siitä syystä, ettei tuo äijäretale todellakaan osaa itse hoitaa asioitaan!!! Eikä kerro mulle itse laskuistaan.

wappailusta. kerran kokeilin, menin hesarin sivulle ja luin viivin ja wagnerin. Maksoi 5e !!

Ja sitten operaattorit ihmettelee miksei ihmiset käytä kaikkia käteviä palveluita... :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
wappailusta. kerran kokeilin, menin hesarin sivulle ja luin viivin ja wagnerin. Maksoi 5e !!

Ja sitten operaattorit ihmettelee miksei ihmiset käytä kaikkia käteviä palveluita... :headwall:

Juu tästä (wappailusta) miehelle tullut ennenkin nää suuret laskut pääsääntöisesti, mutta jumalauta kun on luvannut, ettei enää sinne wappiin mene sillä puhelimellaan... Turhasta maksaa tuollaisia summia, kun kotona on nettikin käytössä. O|

Alkuperäinen kirjoittaja Raivostunut:
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Juu tästä (wappailusta) miehelle tullut ennenkin nää suuret laskut pääsääntöisesti, mutta jumalauta kun on luvannut, ettei enää sinne wappiin mene sillä puhelimellaan... Turhasta maksaa tuollaisia summia, kun kotona on nettikin käytössä. O|

|O

Niin ja mä ostin puhelimen eurolla, niitä kun on niitä "tarjouksia" noissa liikkeissä. Niin ne maksut tuli aina laskuun. Nyt kun se loppui niin laskutkin on pienempiä huomattavasti. Ja joskus olin menny tilaamaan jostain yhden soittoäänen, niin siinä olikin tullut samalla liityttyä johonkin niiden palvelusysteemiin, niistäkin tuli jotain vitonen kuussa vaikken sitten enää ollut tilaillut mitään. Noita tuollasia jos on muutama niin niistäkin kertyy. Tosin nehän on samat sitten joka kuussa, eli ei ehkä selitä mitään yhtäkkisiä nousuja.

Mutta kun oltiin miehen kanssa tavattu ja niin in löööv eikä maltettu olla soittamatta kun se oli Saksassa, niin mun puhelinlasku oli jotain 400?!! :o Se se oli järkkyä mut onneksi mies maksoi, sen takiahan se lasku niin iso olikin... ;)

Yhteistyössä