miten ihmeessä saan hobbyhallin asiakaspalveluun yhteyden?

oon koittanut tähän asiakaspalvelun numeroon soittaa 0106 7722 kännykällä, mutta koko ajan on verkko varattu.

ihan kiva kun pitäis saada sinne yhteys kun lähettivät yli 50e laskun kun en oo maksanu edellistä laskua! eräpäivä on heti.

ihan kiva, kun en ole sitä ensimmäistäkään laskua saanut.. voisin edes kysäistä niiltä että mitä oon tilannut,että tuollaisen laskun saan.

viitisköhän tuonne soittaa: (kopioitu hobbyhallin sivuilta)


Kontaktuppgifter:
Svenskspråkig kundbetjäning må-fr 8-20, lö 9-15, sö 10-15, telefon till lokalsamtalspris i hela Finland 0106 7755
 
vieras
ensimmäinen lasku on tullut sinulle paketissa tai saattanut olla paketin kyljessä semmosessa muovitaskussa. noinhan se menee jos et oo asiaa huomannu. laita sähköpostia tai soita 01067711
 
kokeile
Kokeile 020202:n kautta eli kääntävät sieltä HH asiakaspalveluun. Josko sitten onnistuisi...jos ei, niin laita sähköpostia sinne, johon pyyntö pikaisesta soittopyynnöstä heiltä sinullepäin.
 
en tosiaan löytänyt alkup. laskua mistään :eek:

pitää koettaa noita teidän taktiikoitanne saada yhteys. kiitos :flower:

vähän alkaa kiukku laantumaan, on vaan niin inhottava löytää laatikosta karhukirjeitä :x
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja escamam:
en tosiaan löytänyt alkup. laskua mistään :eek:

pitää koettaa noita teidän taktiikoitanne saada yhteys. kiitos :flower:

vähän alkaa kiukku laantumaan, on vaan niin inhottava löytää laatikosta karhukirjeitä :x
toi 11 loppunen on vip-linja
 
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Niillä on nyt se uudistus menossa kaikki laskutus jutut on ihan sekaisin. Uusissa lähetyksissä ei ole enää laskua mukana. Olen odottanut omaa laskua huhtikuulta saakka. =)



Mulla Netposti ja sieltä kautta lähettivät laskun.Maksoin sillä.
Paketti kun tuli,tuli sen mukana myös lasku,jonka sitten tietysti heitin pois.
Siis kyllä mulla ainakin pakettien mukana lasku vielä tullut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja escamam:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja escamam:
en tosiaan löytänyt alkup. laskua mistään :eek:

pitää koettaa noita teidän taktiikoitanne saada yhteys. kiitos :flower:

vähän alkaa kiukku laantumaan, on vaan niin inhottava löytää laatikosta karhukirjeitä :x
toi 11 loppunen on vip-linja
eli?
puheluun vastataan nopeammin. kanta-asiakkaille tarkoitettu.

 
A shadieeyah
Nykyisen uudistuksen mukana ei tule laskua vaan se tulee perässä.
Itselläni on jäänyt kaksi laskua saamatta(eräkuitit tulevat kyllä ).
Mutta asian voi hoitaa niin että jos esim maksatte netissä, niin laitatte viitenumeron sijaan viesti kenttään:
asikasnumeronne:xxxxxxxx,
tuotteen nimi+pk
Itse olen maksanut kahdesti näin ja varmistin myös heiltä ja sen voi myös hoitaa noin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Niillä on nyt se uudistus menossa kaikki laskutus jutut on ihan sekaisin. Uusissa lähetyksissä ei ole enää laskua mukana. Olen odottanut omaa laskua huhtikuulta saakka. =)



Mulla Netposti ja sieltä kautta lähettivät laskun.Maksoin sillä.
Paketti kun tuli,tuli sen mukana myös lasku,jonka sitten tietysti heitin pois.
Siis kyllä mulla ainakin pakettien mukana lasku vielä tullut.
Tuolla nettisivuilla sanotaan ettei laskua enää tule mukana:


Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Hobby Hallissa on otettu käyttöön uusi tietojärjestelmä, jonka tarkoituksena on parantaa asiakaspalvelua. Käyttöönoton jäljiltä ilmenee vielä jonkin verran ongelmia, jotka ruuhkauttavat asiakaspalvelua. Verkkokaupassa asiointi sujuu normaalisti. Sen sijaan sähköpostiviesteihin vastaaminen saattaa kestää normaalia pidempään. Ongelmat ovat tilapäisiä.

Myös laskutus on uudistunut!
Lasku ei enää tule toimituksen mukana, vaan se lähetetään erikseen postitse. Myös verkkopankissa ja Stockmannin tilikortilla maksaneille tulee kotiin laskukopio, josta löydätte erittelyn maksusta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Alkuperäinen kirjoittaja SeaDragon:
Niillä on nyt se uudistus menossa kaikki laskutus jutut on ihan sekaisin. Uusissa lähetyksissä ei ole enää laskua mukana. Olen odottanut omaa laskua huhtikuulta saakka. =)



Mulla Netposti ja sieltä kautta lähettivät laskun.Maksoin sillä.
Paketti kun tuli,tuli sen mukana myös lasku,jonka sitten tietysti heitin pois.
Siis kyllä mulla ainakin pakettien mukana lasku vielä tullut.
Tuolla nettisivuilla sanotaan ettei laskua enää tule mukana:


Ruuhkaa asiakaspalvelussa

Hobby Hallissa on otettu käyttöön uusi tietojärjestelmä, jonka tarkoituksena on parantaa asiakaspalvelua. Käyttöönoton jäljiltä ilmenee vielä jonkin verran ongelmia, jotka ruuhkauttavat asiakaspalvelua. Verkkokaupassa asiointi sujuu normaalisti. Sen sijaan sähköpostiviesteihin vastaaminen saattaa kestää normaalia pidempään. Ongelmat ovat tilapäisiä.

Myös laskutus on uudistunut!
Lasku ei enää tule toimituksen mukana, vaan se lähetetään erikseen postitse. Myös verkkopankissa ja Stockmannin tilikortilla maksaneille tulee kotiin laskukopio, josta löydätte erittelyn maksusta.



En mä siitä kinaa.Mulle on vielä tullut tähän asti lasku mukana.
Ei varmaan jatkossa enää tule.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SmaNi:
Mä en kanssa oo saanu fillaristani, mitään laskuja.
Siis sen käsirahan lisäksi.
Ja asiaksapalveluun en saa yhteyttä, vaikka soittas minne VIP linjalle |O
Eilen tuli sitten, maksumuistutus 5e lisällä!!!
Tais olla viimeinen ostos HHlta :/
Mä en oo saanut edes käsiraha laskua

 
vieras
Heippa!
Just soitin eilen hobbarille saman asian takia ja ainakin 2 tuntia kokeilin, välillä pääsin linjalle kuuntelemaan musiikkia ja jotain höpötyksiä ja sit putos sieltäkin!
Eli mulle tuli kans lasku jossa eräpäivä oli tänään ja siis karhukirje laskusta , jota en ole koskaan saanutkaan! + tietty 5 euron muistutuslisä!
Vihdoin sain jonkun kiinni asiakaspalvelusta ja siellä sanottiin, että mitään ei voi tehdä on vain maksettava se lasku mikä sieltä tuli, että paketin mukana on ollut lasku! Ja ihan varmasti mun laatikossani ei ollut mittän muuta kuin muutama erämaksu kuitti eikä mitään muuta! Sanoi täti siellä, eetä tarjoustuotteet on laskutettu erikseen!
Mun tilaamiseni hobbarista taitaa olla tässä, ärsyttää vaan kun joutuu turhaan maksamaan jotain, vaikka lasku ei ollutkaan kuin 25 e, muttam kuitenkin!
 
Mie
Ite en tilais ko. firmasta mitään... vaikuttaa jotenkin laaduttomalta. Työkaveri istui tuntitolkulla HH:n asiakaspalvelunpuhelinjonossa... aina välillä puhelu katkesi. Tuskin ne s-postiinkaan vastaa. Toi maksumuistutusten lähettäminen on kyllä HÄVYTÖNTÄ jos palvelu on tuota luokkaa.
 
Tulipeikko harmaana
Samoin mulle tuli karhukirje laskusta, missä eräpäivä oli maaliskuussa. Ja olen 100% varma, että paketin mukana ei laskua tullut, ainoastaan postiennakko, joka oli kympin hujakoilla ja mukana kirje, että loput maksusta tulee muutaman päivän kuluttua. Sitä laskua on odotettu ja nyt sit tuli korkojen kera. Ja todellakinHobbarin puhelinlinjat on tukossa, minäkin pari kertaa olen päässyt kuuntelemaan musiikkia ja tarjouksia linjalle vähäksi aikaa, kunnes sit sekin on katkennut....
Enkä aivan varmasti aio maksaa heidän mokiaan, niin kuin joku aiemmin kirjoitti, että olisivat kehottaneet maksamaan...
 

Yhteistyössä