Miten ihmeessä tuo 15v osaakin kääntää kaiken jonkun muun syyksi???

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
Koulussa opet on kusipäitä tai jotain muuta vastaavaa...Eli suomeksi koulu on perseestä ja äiskä vielä enemmän kun pakottaa lukemaan kokeisiin tai ei päästä koneelle tai siltä suoraan kavereille, kun ois HIRVEESTI vapaa-aikaa ja kuulemma riittäis, kun lukee kotio tultua..joskus ilta 8 jälkeen..joo.. :/

Karseesti ryski yläkerrassa ja äiskä oli vielä hirveempi, kun ei keittänyt herralle kahvia, kun muutenkin jäkätti...

Ja vielä yritti kinuta kylille sen jälkeen, kun ois lukenut tunnin ja äiskähän tietty oli kusettanut, kun herra omasta mielestään ymmärsi, että pääsis sitten kylille, kun lukee ja lupaa ei irronnut...

Joopa joo..äiskähän se on kaiken pahan alku ja juuri, kun sitoo ja rajoittaa...

Nuori herra kun istuis vain koneella kaiken joutoajan (eikä todellakaan tee sillä läksyjä tai muuta hyödyllistä..tuskin edes älyää tästä masiinasta niinkään paljon kuin äitinsä..) tai sitten oltais kaverilla, kun niillä on koneita monta kappaletta!! :o :o

Nyt on kyllä taas niin mahti fiilis olotila, että puuttuis vain, jotta tuo 7. luokkalainen alkais jostain kiljumisen ja ovien paukuttelun ja siihen vielä minipari kunnon taistelun... :headwall: :headwall:

Ja rauhoittavat jäi mihinkä............................................. :| :whistle:

Miten pärjää koulussa? Mun mielestä oli aika turhauttavaa, kun pakotettiin läksyjä lukemaan, enkä mä oikeasti niitä koskaan lukenutkaan, muita kirjoja vaan.
Tietty kavereiden kanssa olis aina kivempaa, varsinkin jos kotona ei oo mitään virikkeitä, kuten vaik just sitä koneella istumista, mikä ei mun mielestä nyt niin kovin paha juttu kuitenkaan ole.
Eri asia jos ei hoida kotitöitä (huoneen siivoaminen tms)

.................:I , täällä rauhoittavat juuhuu...........istuhan alas ja vedähän henkee. Kyllä se siitä. Ihan rauhassa vaan. Sä olet mutsi. Ja hyvä sellainen. Vedähän vielä henkee...
...joko helpottaa?

:hug:

Kun noi mun vanhimmat oli teki tuon, yritin aina olla provosoitumatta, eihän se aina onnistunut, mutta olin kuulemma pirullinen, inhottava ja maailman surkein äiti. Kuitenkin pidin aina pääni, enkä antanut tuumaakaan periksi. Jos oikein meni pahaksi, totesin että jos ei meidän yhteispeli toimi niin on harkittava perhekotia, tämä tepsi aina. Heillä oli ystäviä jotka vanhempien takia joutuivat perhekotiin, ja tiesivät minkälainen meno siellä on.

Voimia, ei tuo sitten enää möykkää kun on 19. Mun vanhimmat lapset ovat kiitelleet jälkeenpäin kurista ja kasvatuksesta.

Alkuperäinen kirjoittaja =):
.................:I , täällä rauhoittavat juuhuu...........istuhan alas ja vedähän henkee. Kyllä se siitä. Ihan rauhassa vaan. Sä olet mutsi. Ja hyvä sellainen. Vedähän vielä henkee...
...joko helpottaa?

Joo...anoppi kylässä, joten karjuttiin yläkerrassa :whistle:

Onneksi mummu on huonokuuloinen, mutta 4 poikaa kasvattanut, joten tuskin ois pahemmin järkyttynyt.... :D

Meidän isojätkä ois loistava koulussa, jos näkis vaivaa, mutta ei oo koskaan nähnyt eli on yrittänyt käydä koulunsa todella riman alta tai mieluummin multa puolelta, jos vain mahdollista...eli ei ihan yksin murkkuiän ongelma, vaan on vaan niin helpolla yrittänyt päästä..

'ÄRSYTTÄÄ tuon penskan laiskuus ja motivaation puute, kun opetkin hoilaa, että ois mahiksia ihan mihin vaan, mutta kun ei niin ei... :headwall:

Ja jo kävi tuossa vielä rakuttamassa, että eikö pääsis...

Onneksi on vasta pääkopan hurjimmissa haaveissa tuo sähköruoska p..le... :ashamed:

Yhteistyössä