Miten ihmeessä selvitän tän.... miehen epärehellisyys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies vannoo niin olevansa rehellinen, silti saan aina kiinni jostain valheesta.
Silti mies jaksaa arvostella mua, miten mun pitäis olla sitä ja tätä.
Esim, hälle piti tulla iso palkka kun oli ulkomailla viikon töissä, kas, oli tullu vain pari sataa...
ja on muka maksanut sähkölaskun ja netin... ja sitä rataa...
en tosiaan jaksais enää yhtään.

Mites haluat asiaa selvittää? Olin aikoinani aivan rikki, kun tajusin että mies höpöttää ummet ja lammet (siis ihan suoranaisesti mun mielestä valehteli) asiasta kuin asiasta. Yks asiantuntijakin mulle sanoi että on aina joku syy jos valehtelee (esim ei voi kertoa kun pettää) ja sellainen häiriö että siksi valehtelisi on todella harvinainen. Mutta kun olen kuunnellu ihmisten juttuja niin musta kyllä tuntuu että totuus on miehelle suhteellinen käsite. Se palkka-asia voi olla niin että aluksi luuli että rahaa tulis enemmän tai toivoi sitä ja kun ei tullutkaan, niin ei jaksanu korjata. Tai sit uskotteli itselleen että iso rahahan se on 1200 vanhaa markkaa. Mun mies saattaa nykyisinkin päästää suustaan melkein mitä vaan esim. Jos kysyn oletko tarkistanut onko liesi päällä, saattaa vastata olen, ei ole päällä. Ja sit kuitenki on. Eli ei oo tarkistanu. En tiedä sitten onko kyseessä hahmotushäiriö vai ongelmia kasvatuksessa vai mistä on yse. V...n rauvostuttavaa kuitenkin.

Mites haluat asiaa selvittää? Olin aikoinani aivan rikki, kun tajusin että mies höpöttää ummet ja lammet (siis ihan suoranaisesti mun mielestä valehteli) asiasta kuin asiasta. Yks asiantuntijakin mulle sanoi että on aina joku syy jos valehtelee (esim ei voi kertoa kun pettää) ja sellainen häiriö että siksi valehtelisi on todella harvinainen. Mutta kun olen kuunnellu ihmisten juttuja niin musta kyllä tuntuu että totuus on miehelle suhteellinen käsite. Se palkka-asia voi olla niin että aluksi luuli että rahaa tulis enemmän tai toivoi sitä ja kun ei tullutkaan, niin ei jaksanu korjata. Tai sit uskotteli itselleen että iso rahahan se on 1200 vanhaa markkaa. Mun mies saattaa nykyisinkin päästää suustaan melkein mitä vaan esim. Jos kysyn oletko tarkistanut onko liesi päällä, saattaa vastata olen, ei ole päällä. Ja sit kuitenki on. Eli ei oo tarkistanu. En tiedä sitten onko kyseessä hahmotushäiriö vai ongelmia kasvatuksessa vai mistä on yse. V...n rauvostuttavaa kuitenkin.

piti lähteä risteilylle miehen kans viikonloppuna ja hänen äitinsä olis vahtinu lapsia, mut mies sanoi et mennään toiste koska ei ole mitään järkeä mennä pikaristeilylle jne, et mentäis myöhemmin kunnolla.
Mies sanoi et sen vanhemmat on luvannu lahjaksi maksaa sen.
Äsken juttelin äidin kans ja sanoi et ei ne mitään sellasta ole luvannut, et ei heilläkään ole paljoa rahaa....
:(( kiva.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mies oli Kiinassa silloisen naisensa kanssa, ilmankos ei tullut palkkaa. Nyt jo ollaan erottu.

Ohhoh. Voimia sulle ap.
Olikos teillä lapsia?

ei yhteisiä, miehellä yksi joka asui meidän kanssa, mulla kaksi.
Yhden naisen kans "seurusteli" 2 vuotta, olivat jo sopineet pankkiin ajan asuntolainaa varten. Mut mies ei tietenkään ikinä mennyt sinne.

Yhteistyössä