miten ihmeessä saada lapselle esteratsastusvalmentaja??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja <-<
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

<-<

Vieras
tai lapsi ja lapsi, nuorelle 13v. meidän hevonen asuu ihan hyvällä tallilla, mutta siellä ei käy tällä hetkellä estevalmentajia. olen sitten liiton sivuilta bongaillut valmentajia ja ottanut yhteyttä.

Vaan onpas vaikeaa!! joko ei ole aikaa tai sitten suurin osa pyytää laittamaan sähköpostia joihin pääosin ei kukaan vastaa mitään!

Haluaisin tytölle laadukkaan valmentajan koska intoa kerta on ja maksan mielummin hyvästä kuin keskiverrosta. Vaan onko täällä ketään kuka olisi ollut vastaavan tilanteen edessä koskaan?

Kyseleppä paikkakuntasi muilta talleilta ketä valmentajia niissä käy, moni valmentaja ei ota tuosta vaan yhtä valmennettavaa jostakin erilliseltä tallilta, vaan ne käyvät vetämässä säännöllisesti ryhmiä jossakin.

Tyttäresi varmaan kuuluu johonkin ratsastusseuraan? Seurat usein järjestävät valmennuksia, tai ainakin heidän kauttaan saat varmasti tietoa alueella käyvistä valmentajista.

Ja varmasti hevospalstalta voisit saada ihan ehdotuksiakin kenelle valmentajille voisit soittaa, ainakin hevostalli.netissä on usein topikkeja, missä etsitään valmentajaa tietyltä alueelta, eli vieraileppa vaikka sielä ;) .

[QUOTE="Camu";24532078]Kyseleppä paikkakuntasi muilta talleilta ketä valmentajia niissä käy, moni valmentaja ei ota tuosta vaan yhtä valmennettavaa jostakin erilliseltä tallilta, vaan ne käyvät vetämässä säännöllisesti ryhmiä jossakin.

Tyttäresi varmaan kuuluu johonkin ratsastusseuraan? Seurat usein järjestävät valmennuksia, tai ainakin heidän kauttaan saat varmasti tietoa alueella käyvistä valmentajista.

Ja varmasti hevospalstalta voisit saada ihan ehdotuksiakin kenelle valmentajille voisit soittaa, ainakin hevostalli.netissä on usein topikkeja, missä etsitään valmentajaa tietyltä alueelta, eli vieraileppa vaikka sielä ;) .[/QUOTE]

joo toki kuuluu seuraan. siellä pidetään valmennusryhmää tallin oman opettajan johdolla viikonloppuisin ja on ollut puhetta vierailevista valmentajista, mutta kertaakaan ei ole näkynyt. ja mitä olen katsonut tuon oman opettajan valmennettavia niin eivät tunnu kovin taitaviilta ja muutenkaan en hänen valmennuksiinsa mielelläni tyttöäni vie.

olen myös kysellyt valmentajilta sitenkin, että jos yrittäisin kerätä täältä tallilta porukkaa jolloin ei tarvitsisi tulla vaan meidän takia. tyttöni voisi osallistua kahdellakin hevosella.

täytynee vierailla tuolla ht.netissä. oon vaan nyt töissä ja tässä koneella joku filtteri estää hevostalli.netin, joten en pääse sinne töissä.

Yhteistyössä