Miten ihmeessä meikkaan silmät "edemmäs" tai ulommas? Lukekaa ni tiätte mitä tarkotan.... Vinkkejä, kiitos!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Mulla on pitkä nenä, korkeat poskipäät ja kulmakarvojen kohdalta tuo luu tulee kans tosi "ulos" ja eteen, eli silmät on aika "syvällä"... Mimmosella meikkaamisella saan se sieltä enemmän ulos, eteen? Jos laitan mitä tahansa luomiväriä tms, silmät menee entistä syvemmälle.....en osaa! Vinkkejä!

Vaikea sanoa, vaikka itsellä vähän samaa vikaa. Tosin kulamkarvojen välissä oleva "luu" on luolamiesmäisen "syvällä" :D

Vaaleat, valoa heijastavat sävyt/laadut?

Ihan aluksi nypi kulmat, avaa katsetta heti.
Laita silmän sisänurkkaan valokynää ja vaaleaa (ihan kirkas valkoinen on aika last season) meikkikynää häivyttäen.
Vaalea luomiväri ehkä tuo myös silmiä ulommas mutta tummaakin voi mun mielestä kayttää mutta sillä ei kannata kikkailla mitään banaanivarjostuksia vaan (silmän mallista riippuen)laittaa vaikka vaan ihan liikkuvalle luomelle.
Ripsiväri kannattaa harjata silmän ulkonurkkiin päin.

Laita kuva silmistäsi, niin voin antaa vinkkiä. Kuulostaa vähän saman tyyppiseltä kuin itsellänikin on.

Kannattaa laittaa ainakin rajaukset ripsien ulkopuolelle. Vaaleaa luomiväriä kulmakarvojen alle. Tummempaa liikkuvalle luomelle ulkonurkkaa kohti painottuen.

Saisko niin että liikkuvalle vaaleaa ja kulmaluulle ihan hivenen tummempaa, mutta samaa sävyä (sillain ettei sitä huomaa, muuten vois näyttää hullultakin). Vaalea tuo esiin ja tummapienentää ja saa taaemmaksi.
En ole kosmetologi, joten voi olla ihan päin mäntyä tämä ohjekin ;)

Mä teen itse niin, etten korosta koskaan tota luomivakoa, luomen yläpuolelta. Vaan jos laitan tummaa, laitan liikkuvalle luomelle ja häivytän. En laita varjostuksia siihen luomivakoon, kun en erityisemmin pidä koko kohdasta. Aasialaiset silmät ois kaikista kivoimmat.

Yhteistyössä