I
ihrapallo
Vieras
Kaikista kovista yrityksistä huolimatta paino ei putoa. Joskus saattaa 2kg pudota mutta sitten se pysähtyy eikä mitään tapahdu moneen kuukauteen. Mä oon niin kurkkua myöten täynnä kaikkia kasviksia, salaattia, rahkoja ja raejuustoja, aivan oksettaa nuo ruuat. Kun ei siltikään mitään tapahdu. Eikai ihminen jaksa elääkään jos pitää aina kituuttaa 1000kcal per päivä ruokavaliolla. Liikuntaa en jaksa harrastaa ja kaikkihan sanoo ettei liikunnalla voi laihduttaa. Mysteeri ylipäänsä on sekin miten paino pääsi nousemaan. Koko elämän hoikkana ihmisenä ollut ja nyt yhtäkkiä olen lievässä ylipainossa. Harrastin kyllä ennen paljon liikuntaa. Mutta söin myös ihan älyttömän paljon herkkuja monta kertaa enemmän kuin nyt.
Kai mä oon jotenkin luovuttanut nyt. Mutta olen masentunut kun oma ulkonäkö oksettaa. Kun ei muutenkaan ole erityisen nätti niin tällaisena tönkkönä läskipallona olen ihan oksettava. Haluan takaisin entiselleni. :'(
Kai mä oon jotenkin luovuttanut nyt. Mutta olen masentunut kun oma ulkonäkö oksettaa. Kun ei muutenkaan ole erityisen nätti niin tällaisena tönkkönä läskipallona olen ihan oksettava. Haluan takaisin entiselleni. :'(