T
"tunkion kukko"
Vieras
Olen siis aikoja sitten ostanut ko. verkkokaupasta Suomesta tuotteen. En ala koko tarinaa kertomaan, mutta tuote oli rikki, tuli 4kk tilauksen jälkeen, kun olin jo peruuttanut tilauksen. Yrittäjään ei saa mitään yhteyttä puhelimitse (numero ei toimi) tai spostilla.
Olen valittanut kuluttajaneuvojalle, mutta he eivät voi tehdä mitään, koska eivät saa yhteyttä verkkokauppiaaseen.
Olen yrittänyt kirjoittaa kokemuksia tästä verkkokaupasta nettiin, viimeisimpänä puskaradio, mutta aina nuo kirjoitukset poistetaan.
Miten ihmeessä Suomessa voi olla tälläinen suoja epärehellisillä yrittäjillä?
En ole ainoa pettynyt asiakas, sen tiedän. Mihin nettiin edes voisi kirjoittaa tästä kauppiaasta varoituksen, kun ne aina poistetaan kaikkialta.
Olen valittanut kuluttajaneuvojalle, mutta he eivät voi tehdä mitään, koska eivät saa yhteyttä verkkokauppiaaseen.
Olen yrittänyt kirjoittaa kokemuksia tästä verkkokaupasta nettiin, viimeisimpänä puskaradio, mutta aina nuo kirjoitukset poistetaan.
Miten ihmeessä Suomessa voi olla tälläinen suoja epärehellisillä yrittäjillä?
En ole ainoa pettynyt asiakas, sen tiedän. Mihin nettiin edes voisi kirjoittaa tästä kauppiaasta varoituksen, kun ne aina poistetaan kaikkialta.