V
"vieras"
Vieras
Olen yleisesti ottaen pitkä pinnainen mutta viime aikoina tuo kolmevuotiaamme on onnistunut uhmailullaan hieman hermostuttamaan minua. Välillä on päiviä, jolloin saa käytännössä taistella joka asiata, juosta perässä, että saadaan edes päälle/pestyä hampaat/syötyä. Ja vaikka kuinka napakasti sanon ja torun menee touhu ihan pelleilyksi.
Pysyttekö te tämmöisissä tilanteissa ihan viileän rauhallisina? Onko jotenkin kummallista, että välillä meinaa pinna loppua ja saatan tuhahtaa kovempaan ääneen lapselle? sitten hetken päästä itseäni harmittaa jos olen tiuskinut. En varsinaisesti ole huutamalla huutanut koskaan lapselleni, mutta kyllä välillä joutuu korottamaan ääntä.
eli miten te jaksatte uhmiksienne kanssa?
Pysyttekö te tämmöisissä tilanteissa ihan viileän rauhallisina? Onko jotenkin kummallista, että välillä meinaa pinna loppua ja saatan tuhahtaa kovempaan ääneen lapselle? sitten hetken päästä itseäni harmittaa jos olen tiuskinut. En varsinaisesti ole huutamalla huutanut koskaan lapselleni, mutta kyllä välillä joutuu korottamaan ääntä.
eli miten te jaksatte uhmiksienne kanssa?