Miten hitossa selviän

  • Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti
mä vähän "luistin" tuosta opinnäytetyön esittelystä.. Eli alussa selostin vähän teoriaosan koostamisesta ja käytännön työn teosta ja siitä mistä sain idean siihen työhön. Sitten laitoin vaan päälle powerpointin jossa taustalla soi musat ja lopuksi sai esittää kysymyksiä... Sain 5 siitä esityksestä (arviointiasteikko 1-5 ) joten kannattaa kysyä opettajalta käykö se esitys näin, ei tarvi jännittää niin paljon... :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta vaan tuntuu ettei kukaan oikeasti stressaa yhtä paljon kuin minä.
Takuulla sressaa. :D

Ystävättären lapsi alkoi viime vuonna valmistella 9-luokan työtään, "että ehtii"... ja oli silloin seiskalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Takuulla sressaa. :D

Ystävättären lapsi alkoi viime vuonna valmistella 9-luokan työtään, "että ehtii"... ja oli silloin seiskalla.
:D

Ja juu vois harjoitella etukäteen, mutta mun jännittäminen ei ole enää normaalin rajoissa että ei se ole ikinä auttanut. Tosiaan, omalle luokalle sen vielä voisi esittää.
 
Joku muu
Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
mä vähän "luistin" tuosta opinnäytetyön esittelystä.. Eli alussa selostin vähän teoriaosan koostamisesta ja käytännön työn teosta ja siitä mistä sain idean siihen työhön. Sitten laitoin vaan päälle powerpointin jossa taustalla soi musat ja lopuksi sai esittää kysymyksiä... Sain 5 siitä esityksestä (arviointiasteikko 1-5 ) joten kannattaa kysyä opettajalta käykö se esitys näin, ei tarvi jännittää niin paljon... :D
Millä asteella ja millä alalla voi tehdä noin?

Voisinkohan mäkin..
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Takuulla sressaa. :D

Ystävättären lapsi alkoi viime vuonna valmistella 9-luokan työtään, "että ehtii"... ja oli silloin seiskalla.
:D

Ja juu vois harjoitella etukäteen, mutta mun jännittäminen ei ole enää normaalin rajoissa että ei se ole ikinä auttanut. Tosiaan, omalle luokalle sen vielä voisi esittää.
*pssst*

Lukion luokanvalvojani vihjaisi, että pieni lasillinen punaviiniä ennen yo-koeta helpottaa... Miten olisi annospullo konjakkia? :saint:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Takuulla sressaa. :D

Ystävättären lapsi alkoi viime vuonna valmistella 9-luokan työtään, "että ehtii"... ja oli silloin seiskalla.
:D

Ja juu vois harjoitella etukäteen, mutta mun jännittäminen ei ole enää normaalin rajoissa että ei se ole ikinä auttanut. Tosiaan, omalle luokalle sen vielä voisi esittää.
*pssst*

Lukion luokanvalvojani vihjaisi, että pieni lasillinen punaviiniä ennen yo-koeta helpottaa... Miten olisi annospullo konjakkia? :saint:
Täytyy harkita :D
 
Mä olen kanssa ammattikoulussa esittänyt omani koko luokan edessä ja tilaisuuteen sai tulla muutkin , mutta ei siellä ketään muita ollut kuin omaluokka.

Jotenkin sisulla vein sen läpi, olen tosi kova jännittäjä,.

Tsemppiä, kyllä se menee hyvin.
 
åå
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Musta vaan tuntuu ettei kukaan oikeasti stressaa yhtä paljon kuin minä.
Takuulla sressaa. :D

Ystävättären lapsi alkoi viime vuonna valmistella 9-luokan työtään, "että ehtii"... ja oli silloin seiskalla.
Siis täh? Mikä 9-luokan työ?? Ei mun likkani ainakaan tee mitään "työtä" nyt ysiluokalaisena. Missäs yläasteella sellaisia harrastetaan?

 

Yhteistyössä