miten heräät aamulla (gallub)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pukkaa g
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pukkaa g

Vieras
mulla ja ukolla niin erinlaiset heräämiset eli mten sinä heräät???

minä herään just sillon kun kello soimassa se soi joka aamu 7.00 ja kun se soi nousen välittömästi

miehellä taas se laittaa ensimmäisen kerran soimaan 6.00 mutta nukkuu viä torkun avulla eli soi 5-10min välein ja herää vasta 6.30-6.45

Alkuperäinen kirjoittaja pukkaa g:
mulla ja ukolla niin erinlaiset heräämiset eli mten sinä heräät???

minä herään just sillon kun kello soimassa se soi joka aamu 7.00 ja kun se soi nousen välittömästi

miehellä taas se laittaa ensimmäisen kerran soimaan 6.00 mutta nukkuu viä torkun avulla eli soi 5-10min välein ja herää vasta 6.30-6.45

Meillä on ihan juuri samanlla tavalla. Ja mä en voi sietää tota torkuttelua.

Meillä samoin. minä laitan kellon soimaan silloin kun pitää nousta ja nousen kanssa. En ymmärrä mitä järkeä sitä kelloa on huudattaa se puoli tuntia.
Mies taas venyy ja venyy jos ei ole ihan pakko olla jossain just tiettyyn aikaan. Nykyään kyl selvinny vähän nopeempaa liikkeelle.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Vihaan herätyskelloa. Soipa se mihin aikaan tahansa, herään vihaisena kuin talviuniltaan kesken herätetty karhu.

Kuin myös. Mä en tarvitse kelloa mutta mies tarvitsee.
'torkun' vielä puoli tuntia tai tunnin kunnes mukulat herää. Sitten rymistelen kahvinkeittoon ja pistän lapsukaiset heräilemään telkun ääreen.

Ukolla kun soi kello, niin se sammuttaa sen, kääntyy selälleen, huokasee syvään ja nousee :D
Mutta onneksi se soi niin harvoin ettei tuota henkien taistelua tarvi useinkaan käydä.

Mä herään tollaseen elävään herätyskelloon.. Eli ylös nousen heti kun jompikumpi muksuista ilmottaa olevansa hereillä :)

Herään suunnilleen tossa 7-8 väliin, yleensä ennenku klo soittaa mutta välillä soi kännykän kelloki eka :D Muksuja pitää herätellä kouluun, nukkus kai sitä pidempään ...

Isännän herätän tossa suunnilleen 13-14 väliin, joskus aiemmin jos on menoa, riippuu siitä mihkä aikaa tulee töistä =) Eli harvoin ite herää !

nyt ku miehellä loma ja esikoinen eskaris.
mä herään 7.00 puhelimen musiikkiin,joskus nousen heti,joskus 10min päästä.
mies herää kuopuksen ääniin n.8.00 ja likka heräilee ennen 9.
työpäivinä miehellä herättää puhelin 5.monesti laittaa torkulle,joskus sammuttaa ajastimen ja sit tuloo kiirus..
vkl heräillään ku lapset herää sii ä 8-9 mais

Herään aika usein n. 10min ennen kuin kello soi.
Saatan joskus pötkötellä 5-10min, riippuu kuinka vähän/paljon aikaa oon varannut aamutoimille.

Mies ponkasee heti ylös kun kello soi, ei kyllä koskaan jää sänkyyn makoilemaan.